«یک دزدی عاشقانه» شریف است : کارگردان فیلـــــم سینمایی «یک دزدی عاشــقانه» ...


کارگردان فیلـــــم سینمایی «یک دزدی عاشــقانه» گفت: این فیلم یک کــــــمدی شریف و عفیف است. خبرگزاری صدا وسیما: کارگردان فیلـــــم سینمایی «یک دزدی عاشــقانه» گفت: این فیلم یک کــــــمدی شریف و عفیف است.

مدرسان شریف , عاشقانه , عکس عاشقانه

امیر شهاب رضویان در مصـــــــاحبه با ما درباره سینمای کمدی این روزهای ایران گفت: کمدی سطوح و گونه های مختلفی دارد. کمدی های بزن و بکوب که بسیار ساده و سطحی هستند و فقط مخاطب را می خندانند، طنزهای کلامی مثل خیلی از چیزهایی که این روزها پایش به سینما کشیده شده است و کمدی موقعیت مثل کارهای وودی الن. وی افزود: در این نوع کمدی انسان در چالش با محیط یا انسان‌های دیگر قرار می گیرد و صحنه های طنز با پیام هایی اجتماعی را به بار می آورد.

رضویان ادامه داد: سعی کردم در فیلمم طنز موقعیت بسازم نه با شوخی های سطحی مختلف مردم را بخندانم. تلاش کردم کمدی شریف و عفیف بسازم.

خوشبختانه فیلم مخاطبان خودش را پیدا کرده است، مخاطبانی که در کمدی تنها به دنبال خنده نیستند، بلکه می خواهند در عین دیدن کمدی با لحظات تلخ و پیام های اجتماعی رو به رو شوند.

وی گفت: خوشحالم با اینکه فیلمم با رویکرد جذب تماشاگر عامه ساخته نشد، در گیشه هم موفق بوده است و در رتبه دوم جدول فروش فیلم های اکران نوبت دوم عید نوروز قرار دارد.


ویدیو : «یک دزدی عاشقانه» شریف است