یک خواننده جدید با بنیامین و آریان می آید : در نظر داریم همزمان با انتشار آلبوم ...


در نظر داریم همزمان با انتشار آلبوم گروه آریان و بنیامین، برای اولین بار آلبوم یک خواننده خوش صدا و با آتیه را نیز منتشر کنیم. تماشا: محسن رجب پور مدیر اجرایی گروه «آریان» و بنیامین بهادری درباره آخرین اخبار آلبوم خواننده های طرف قراردادش به تماشا گفت:«آلبوم موسیقی بنیامین و گروه آریان، مراحل نهایی خود را طی می کند و تا چند روز آینده برای اخذ مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام خواهیم کرد».

همسر جدید بنیامین , بنیامین بهادری همسر جدید , آلبوم جدید بنیامین

او در خصوص تاخیر طولانی در انتشار این دو آلبوم گفت:«وقتی روند رفتار هنرمندان پاپ به گونه ای است که مردم آنان را به عنوان یک پدیده هنری می شناسند، اولین آلبومشان به عنوان سبک و امضای هنری محسوب می شود. با وجود چنین حساسیت هایی و همچنین راضی نگه داشتن مخاطبان، وسواس خیلی زیادی برای انتشار آلبوم به خرج دادیم تا در نهایت بتوانیم مجموعه ای آبرومند روانه بازار موسیقی کشور کنیم».

رجب پور نوید یک اتفاق جدید در موسیقی پاپ کشور را هم داد و افزود:«در نظر داریم همزمان با انتشار آلبوم گروه آریان و بنیامین، برای اولین بار آلبوم یک خواننده خوش صدا و با آتیه را نیز منتشر کنیم. امیدواریم با تکنیک خاصی که در صدای او سراغ داریم مخاطبان موسیقی پاپ را بیش از گذشته راضی نگه داریم».


ویدیو : یک خواننده جدید با بنیامین و آریان می آید