یک خانه لیمویی! : رنگ زرد به دکور داخلی خانه رنگ و روح می دهد و روحیه ساکنان ...


رنگ زرد به دکور داخلی خانه رنگ و روح می دهد و روحیه ساکنان خانه را بالا می برد. اگر معمولاً از رنگ زرد می گریزید، مطالب زیر ممکن است نظرتان را در مورد این رنگ شاد و زیبا عوض کند. رنگ لیمویی را پیشنهاد می کنیم که سایه انعطاف پذیری از زرد است.



پادشا: رنگ زرد به دکور داخلی خانه رنگ و روح می دهد و روحیه ساکنان خانه را بالا می برد. اگر معمولاً از رنگ زرد می گریزید، مطالب زیر ممکن است نظرتان را در مورد این رنگ شاد و زیبا عوض کند. رنگ لیمویی را پیشنهاد می کنیم که سایه انعطاف پذیری از زرد است و برای هر فصلی مناسب است. در زیر ده دلیل برایتان می آوریم که رنگ زرد لیاقت بودن در خانه شما را دارد:

1. رنگ زرد در هر فصلی حس خوبی به انسان می دهد. رنگ های قرمز و نارنجی بیشتر آدم را یاد پائیز می اندازند و رنگ سبز بیشتر برای بهار مناسب است. رنگ آبی هم برای روزهای گرم تابستانی مناسب است. ولی رنگ زرد برای تمام فصل های سال مناسب است. در فصل بهار و تابستان این رنگ به شما حس طراوت و پاکی لیمو را می دهد و در پائیز با رنگ های برگ ریزان ترکیب می شود و در زمستان گرمای خورشید را به خانه می آورد.

خانه ملت , خانه هوشمند , یتیم خانه ایران


2. زرد با رنگ های دیگر خوب بازی می کند. تقریباً هیچ رنگی وجود ندارد که مانند زرد بتواند با رنگ های دیگر ترکیب خوبی در خانه ایجاد کند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دکوراسیون رنگارنگ علاقه مندید و دوست دارید انواع رنگ ها را در خانه داشته باشید، پس رنگ زرد را به عنوان "رنگ خنثی" انتخاب کنید و رنگ های دیگر را با آن ست کنید.

خانه , خانه پوشالی , خرید خانه


3. زرد دکور اتاق سنتی را تازه می کند. اتاق هایی که دکوری رسمی دارند ممکن است کمی کسل کننده باشند. ولی اگر رنگ زرد را در آنها پیاده کنید، اتاق حال و هوای مدرن و معاصری به خود می گیرد و یک اتاق سنتی را فوراً تبدیل به اتاقی مطابق مد روز می کند.

خانه هنرمندان , اجاره خانه در تهران , خانه داری


4. زرد رنگ های خنثی را بیدار می کند. رنگ های سفید، خاکستری یا بژ برایتان خسته کننده شده اند؟ پس با تزریق رنگ شاد زرد به دکور اتاق، حال و هوای خانه را شاد کنید. زرد رنگ جسورانه ای است و به عنوان یک رنگ "جیغ" خوب نقش بازی می کند. فقط چند تکه از اشیای خانه را به این رنگ درآورید.

خانه سینما , سریال خانه پوشالی , دانلود سریال خانه پوشالی


5. زرد باعث می شود که زوج ها توافق کنند. فکر می کنید زرد رنگ زنانه ای است؟ نظرتان در مورد فضایی تازه و آفتابی که هم خانم و هم آقا را راضی می کند چیست؟ بگذارید رنگ زرد با تأثیر خوشایندش هر دوی شما را راضی کند. آن را با رنگ های خنثی ترکیب کنید، مثلاً آن را در کاغذ دیواری، روتختی یا اشیای دیگر بکار ببرید.

اجاره خانه , خانه دوست کجاست , مکتب خانه


6. زرد با رنگ های سیاه و سفید خوب هماهنگ می شود. اگر از طرفداران دکور سیاه و سفید هستید، بهتر است با اضافه کردن کمی رنگ زرد شاد به اتاقتان روح بدهید. این رنگ غیرمنتظره می تواند دکور کل اتاق را دگرگون کند. لازم نیست چیزی بخرید. یک قوطی رنگ بردارید و یک صندلی، آباژور یا پایه های میز را زرد کنید.

خانه و کاشانه , کار در خانه , جشن خانه سینما


7. زرد تقلیدی از درخشش طبیعی خورشید است. کیفیت نور اتاق را با رنگ کردن دیوارها با سایه های مختلف این رنگ بالا ببرید.

به خانه برمیگردیم , خانه موسیقی , خانه به دوش


8. زرد اتاق های تاریک را روشن می کند. آیا شما هم فضای کوچکی دارید که نور کمی دارد؟ دیوارها، کف، سقف یا کابینت ها را به رنگ زرد درآورید. رنگ براقی انتخاب کنید که نور را منعکس کند و در عین حال نورپردازی اتاق را بیشتر کنید.

خانه ترامپ , خانه و آشپزخانه , خانه ایرانی


9. زرد برای اتاق دختربچه و پسربچه رنگی خنثی است. این رنگ هم برای دخترتان مناسب است و هم برای پسرتان. به خصوص اگر آن را با رنگ خاکستری یا آبی ترکیب کنید. زرد رنگ گرمی است که برای اتاق بچه رنگ دوستانه ای محسوب می شود. برای آنکه حالت مدرنی به اتاق بدهید، دیوارها را طوسی کنید و از جلوه های زردرنگ مانند قالی، پرده و روتختی استفاده کنید.

دانلود سریال خانه پوشالی دوبله فارسی , قیمت خانه , خانه سبز


10. زرد انسان ها را خوشحال می کند. دلیلی وجود دارد که رنگ زرد لبخند را به لبان همه می آورد. چیزی در این رنگ هست که روحیه همه را فوراً بالا می برد. زرد، رنگی پرانرژی، شاد و خوش بین است.

ورزش در خانه , خانه سالمندان , خانه چوبی


ویدیو : یک خانه لیمویی!