یک تخلف ساده رانندگی جنایت آفرید :   جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ...



 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: موتورسوارانی که در جریان یک حادثه رانندگی و اقدام تلافی جویانه در خیابان شهید رجایی شهر كرمان جوانی را به قتل رسانده بودند، با تلاش پلیس امنیت ،شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "عبدالرضا ناظری" گفت:  27 دی ماه سال گذشته یك مورد تیراندازی توسط ترك نشین یك دستگاه موتورسیكلت در خیابان شهید رجایی شهر كرمان رخ داد كه در اثر این تیراندازی یك تن کشته و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند.
 
وی افزود:به دنبال این حادثه و با اشراف خوب اطلاعاتی ، نسبت به این افراد شناسایی های لازم انجام و در نهایت موتورسوار و ترك نشین آن دستگیر شدند.
 
ناظری ادامه داد:در این رابطه هم سلاح شكاری به كار رفته در صحنه قتل و هم یك قبضه سلاح جنگی كلاشینكف ، مقادیر  مهمات، اسناد و احكام جعلی، پلاك های مسروقه و یك دستگاه موتورسیكلتی كه با آن مرتكب قتل شده بودند ، كشف شد.  
 
سرهنگ"ناظری"با اشاره به اینكه  هیچ انگیزه ابتدایی برای انجام قتل در میان نبوده ، گفت:در تحقیقات و پی جویی های پلیسی ، بنا به اظهاراتی كه متهمان داشتند، قضیه یك موضوع اجتماعی بوده كه در یك تخلف رانندگی كه منجر به درگیری و مشاجره لفظی شده بود و سپس قاتل صرفاً برای ترساندن و اقدام تلافی جویانه مرتكب این جرمشده بودند.
 
وی با تاكید بر اینكه  این اتفاق، یك موضوع اجتماعی بوده كه منجر به یك موضوع امنیتی شده بیان داشت: یك اختلاف ساده انگیزه اولیه شلیك توسط ضارب را بوجود آورد آن هم در مورد یك مشاجره لفظی كه حتی این افراد هیچ گونه شناخت قبلی نیز از یكدیگر نداشته اند و یك تخلف رانندگی منجر به درگیری ، مشاجره لفظی و قتل بوده است.


 اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران


ویدیو : یک تخلف ساده رانندگی جنایت آفرید