یک ایرانی مقیم دبی، ‌پول ستاره های فوتبال را بالا کشید : ستاره‌های فوتبال که ...



تنیسور ایرانی مقیم فرانسه , طلاق ستاره سرشناس فوتبال ایران از همسر دومش , جمعیت ایرانی های مقیم امریکا

ستاره‌های فوتبال که با احتساب مقام مسئول تعدادشان به 10 نفر می‌رسد، مبالغ مورد نظر شرکت را می‌پردازند اما آن شخص ایرانی که از آنها برای ساخت برج 64 طبقه پول گرفته بود، متواری می‌شود.

در روزهایی که آگهی‌های ماهواره‌ای سرمایه‌گذاری در دبی و کشورهای همسایه را جار می‌زدند و سرمایه‌دارها را وسوسه می‌کردند در حاشیه خلیج فارس یا ترکیه ملک بخرند، خیلی‌ها به مردم ایران هشدار دادند فریب این آگهی‌ها را نخورند و حواس‌شان جمع باشد اما با این وجود، برخی هموطنان وسوسه شدند و پول بی‌زبان را به پای این آگهی‌دهندگان ریختند و نتیجه‌اش شد مالباختگی!

در صف این مالباخته‌ها چند چهره سرشناس فوتبال هم به چشم می‌خورند. آقای "ن" از مسئولان فوتبال، "میم" و "سین" از ستاره‌های سابق فوتبال که الان مربی شده‌اند، "ک"، "الف" و ... که سابقه بازی در لیگ امارات را دارند و... 3 سال پیش فریب یک شرکت ایرانی فعال در دبی را می‌خورند و مبالغی از پانصد میلیون تومان تا یک میلیارد تومان به این شرکت می‌پردازند تا در پروژه یک برج 64 طبقه سرمایه‌گذاری کنند.

آنها واحدهای 250 متری تا 400 متری را به خیال خود پیش‌خرید می‌کنند. این ستاره‌ها که با احتساب مقام مسئول فوتبال تعدادشان به 10 نفر می‌رسد، مبالغ مورد نظر شرکت را طبق ماکتی که می‌بینند، طی چند قسط می‌پردازند اما خبری از این پروژه نمی‌شود و آن شخص ایرانی که از آنها برای ساخت برج 64 طبقه پول گرفته بود، متواری می‌شود.

شرکت ایرانی این شخص که متهم به کلاهبرداری است، اعلام ورشکستگی می‌کند و این ستاره‌ها و چهره‌های سرشناس فوتبال هم چاره‌ای برایشان نمی‌ماند جز اینکه وکیل بگیرند و پیگیر این شکایت شوند.

این ستاره‌ها که مبالغ قابل توجه‌ای در قالب دینار و دلار به کلاهبردار فراری و شرکت ورشکسته او پول دادند، در این چند سال خیلی بی‌سروصدا پیگیر پرونده بودند و حالا هم وکیل خود را به دبی فرستاده‌اند تا پرونده شکایت علیه یک شرکت اماراتی که حامی شرکت ساختمان‌سازی ورشکسته بوده را به جریان بیندازد.

وکیل این چهره‌های مالباخته در تلاش است شرکت اماراتی را مجاب کند خسارت سرمایه‌گذاری آنها در شرکت ورشکسته ایرانی را بپردازد چون آنها به اعتبار همین شرکت و بانک‌های اماراتی حاضر به سرمایه‌گذاری در پروژه ناکام 64 طبقه‌ای شدند.

اخبار ورزشی - خبر ورزشی


ویدیو : یک ایرانی مقیم دبی، ‌پول ستاره های فوتبال را بالا کشید