یک ایرانی در کادر فنی وردربرمن +عکس : سایت انگلیسی زبان پرشین فوتبال خبری منتشر ...


سایت انگلیسی زبان پرشین فوتبال خبری منتشر کرده که قطعا برای ایرانی ها جالب خواهد بود. به نوشته این سایت، الکساندر نوری بازیکن ایرانی الاصل سابق تیم های پایه فوتبال ایران با قراردادی سه ساله به باشگاه وردربرمن ملحق شده تا در کادر فنی این تیم و در کنار روبین دات مشغول به کار شود. آی اسپورت: در مقطعی شایعاتی درباره حضور نوری در تیم ملی ایران مطرح شده بود

سایت انگلیسی زبان پرشین فوتبال خبری منتشر کرده که قطعا برای ایرانی ها جالب خواهد بود. به نوشته این سایت، الکساندر نوری بازیکن ایرانی الاصل سابق تیم های پایه فوتبال ایران با قراردادی سه ساله به باشگاه وردربرمن ملحق شده تا در کادر فنی این تیم و در کنار روبین دات مشغول به کار شود. آنطور که سایت باشگاه وردربرمن خبر داده، نوری که در سال 2012 فوتبال بازی کردن را کنار گذاشته، نقش مهمی در ارتباط بین تیم زیر 23 سال وردربرمن با تیم اصلی این باشگاه خواهد داشت.

توماس اخین  مدیر باشگاه وردربرمن درباره نوری گفته:" از اینکه با یک مربی جوان که بخشی از تاریخ این باشگاه بوده، قرارداد بستیم بسیار خوشحالیم. الکساندر مربی با تجربه ای است که می تواند ارتباط خوبی بین تیم زیر 23 سال و تیم اصلی باشگاه ایجاد کند.

نوری 34 ساله که در پست هافبک بازی می کرد، فوتبالش را در سال 1999 از وردربرمن شروع کرد. اولین تجربه او در مقام سرمربی، هدایت تیم اولدنبورگ در سال 2010 بود.


دانلود فیلم ایرانی , فیلم ایرانی , بک لینک رایگان ایرانی


ویدیو : یک ایرانی در کادر فنی وردربرمن +عکس