یک ایرانی در آمریکا روی صحنه می‌رود +عکس : داریوش کاشانی بازیگر ایرانی در نمایش ...


داریوش کاشانی بازیگر ایرانی در نمایش «دست نامریی» نوشته ایاد اختر و کارگردانی کن راس اشمل در سالن «کارگاه تئاتر» نیویورک آمریکا به ایفای نقش می‌پردازد. خبرگزاری مهر: هالیوود ریپورتر نوشت: نمایشنامه «دست نامریی» نوشته ایاد اختر نمایشنامه نویس پاکستانی الاصل مقیم ایالات متحده آمریکا است و به داستان ربوده شدن یک بانکدار آمریکایی توسط جنگ طلبان پاکستانی می‌پردازد.

دانشجویان ایرانی در آمریکا , آلمان و آمریکا خریدار دوغ ایرانی , صحنه شهر های ایرانی انیمیشن

در این نمایش که بازیگرانی چون جاستین کریک، عثمان آلی و جمیل علی حضور دارند، داریوش کاشانی بازیگر ایرانی الاصل مقیم آمریکا نیز به ایفای نقش می‌پردازد.

فیلم یک مرد ایرانی در آمریکا , بازسازی صحنه های مرگ مشاهیر ایرانی , تبلیغ یک ایرانی در آمریکا شیفیلد

صحنه‌ای از نمایش «دست نامریی»

کاشانی متولد تهران که دانش‌آموخته مدرسه هنری «میسن گراس» دانشگاه بازیگری «روتگرس» است، به همراه خانواده مدت زمانی را در کشورهای آلمان و انگلستان زندگی و سپس در سال 1979 به کشور آمریکا مهاجرت کرده است.
 
خبر مرگ بازیگر زن ایرانی در آمریکا , قتل زن ایرانی در آمریکا و ماجرای آن عکس , عکس های شیوا صفایی مانکن زیبای ایرانی در آمریکا

کاشانی در صحنه‌ای از سریال «فرانکلین و بش» پخش شده از شبکه تی ان تی

کاشانی در نمایش‌های مختلفی در تئاتر نیویورک (برادوی) روی صحنه رفته است و همچنین نقش آفرینی در مجموعه‌های تلویزیونی نظیر «24» و فیلم‌های سینمایی همچون «چشم عقاب» را در کارنامه کاری خود دارد.

ایاد اختر که در عرصه نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی تئاتر فعالیت دارد، با نمایشنامه «سیاه‌رو» جایزه پولیتزر را از آن خود کرده است.


ویدیو : یک ایرانی در آمریکا روی صحنه می‌رود +عکس