یک اتاق برای دو فرزند! : زمانی که قرار است دو کودک از یک فضای کوچک استفاده ...


زمانی که قرار است دو کودک از یک فضای کوچک استفاده کنند، در نظر گرفتن فضای مجزا برای هر کدام بسیار مفید ست. برای مثال یک کتابخانه ی دو قلو در اتاق که کتاب ها و عناصر دکوراتیو متعدد خود را در آن جای می دهد می تواند برای هر دو کودک فضای یکسانی را به وجود بیاورد. وب سایت چیدانه: زمانی که قرار است دو کودک از یک فضای کوچک استفاده کنند، در نظر گرفتن فضای مجزا برای هر کدام بسیار مفید ست. برای مثال یک کتابخانه ی دو قلو در اتاق که کتاب ها و عناصر دکوراتیو متعدد خود را در آن جای می دهد می تواند برای هر دو کودک فضای یکسانی را به وجود بیاورد.

8 ایده در دکوراسیون اتاق خواب مشترک برای دو فرزند!

چیدمان یک اتاق خواب برای دو فرزند , رنگ مناسب برای اتاق خواب , بهترین ترکیب رنگی برای یک اتاق نشیمن تابستانی

در برخی خانه ها دو فرزند خانواده از یک اتاق خواب به صورت مشترک استفاده می کنند. فرزندان در چنین شرایطی هم زیستی مسالمت آمیز را یاد می گیرند اگرچه این کار چالش های متعددی در پیش خواهد داشت اما امکان پذیر است. همچنین باید در طراحی دکوراسیون داخلی این اتاق ها نیز دقت کرد، زیرا این موضوع در احساس دو کودکی که قرار است به طور مشترک از این اتاق خواب ها استفاده کنند تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.یکی از نکات مهم در چیدمان اتاق خواب های مشترک این است که فضای اتاق را به قسمت های مجزا و مساوی تقسیم بندی کنید. در حقیقت هر یک از کودکان باید بر این باور باشند که بهترین فضای اتاق را برای خود دارند. با چیدانه همراه باشید تا با ترفندهای تقسیم فضایی در اتاق مشترک بیشتر آشنا شویم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



8 ترکیب رنگ که طبیعت را مهمان خانه شما می کند!

روانشناسی رنگ‌ها برای دکوراسیون اتاق کودک , رنگ‌هایی برای دکوراسیون یک اتاق خواب رمانتیک , کاغذ دیواری برای اتاق کودک

طبیعت همیشه جز جدانشدنی زندگی بشر بوده است، حتی تصور  این که فضای داخلی شما ردپایی از طبیعت را با خود به همراه داشته باشد آرامش را به روح و جان ما منتقل می کند، اما یک نکته که باید به آن توجه کنیم شناخت رنگ های طبیعت و نکته ی مهم تر از آن شناخت ترکیب رنگ های مناسب با آن رنگ هاست، رنگ های طبیعت تنها معطوف به سبز و آبی نمی شوند بلکه گستره ی وسیعی از رنگ ها را شامل می شود که در این مطلب از چیدانه به برخی از آن ها اشاره می کنیم، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



11 ایده پوشاندن چهره زشت سطل زباله در آشپزخانه

بهترین رنگ برای اتاق خواب , بهترین تخت‌ خواب را برای اتاق خواب‌تان انتخاب کنید , گل برای اتاق

زمانی جمع آوری زباله و خلاص شدن از شر آن ها، دغدغه ای برای کسی نبود و زباله ها خیلی محدود بودند. اما امروزه با وجود انواع زباله ها و با توجه بیش از پیش به طول عمر زمین، اکثر ما برای دفع و بازیافت زباله های آشپزخانه ی خود احساس مسئولیت می کنیم. چیدانه در این مطلب پیشنهاداتی برای شما دارد تا زباله هایتان را به درستی دسته بندی و جمع آوری کنید و سیستم هایی را معرفی می کند که دفع زباله را برای شما آسان تر می کنند و سطل ضایعات را بدون بو و حشره نگه می دارند. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



اعجاز رنگ ها در طراحی داخلی دفتر مجله دیار!

برای داشتن فرزند قد بلند , فنگ شوی برای چیدن وسایل اتاق , روش انتخاب اسم برای فرزند

طراحی دفتر یک مجله، باید حس و حال و رویکردی فرهنگی را با خود به همراه داشته باشد، بنشن و پایه ی فرهنگ را در جست و جو ها می توان کتاب دانست، شاید به همین علت است که در طراحی دفتر مجله ی دیار به معماری رضا نجفیان از دفتر معماری رنادیزاین ایده اصلی مبنی بر حضور کتابخانه در فضای موجود بوده است، با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار این دفتر جذاب سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : یک اتاق برای دو فرزند!