یکتا ناصر و بازی در تئاتر!+ عکس : یکتا ناصر و بازی در تئاتر!+ عکس مینی سریال ...



یکتا ناصر و بازی در تئاتر!+ عکس

مینی سریال «رهایی» به کارگردانی محسن بخارایی و تهیه کنندگی مرتضی خرم دشتی در لیالی قدر از شبکه چهار سیما به روی آنتن می‌رود.

به گزارش شبکه ایران،‌ یکتا ناصر که سال گذشته فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» منوچهر هادی را در جشنواره فیلم فجر داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کرد در ایام ماه مبارک رمضان با مینی سریال «رهایی» در شبکه چهار سیما ظاهر خواهد شد.

 

سریال با بازی یکتا ناصر , یکتا ناصر , یکتا ناصر instagram

 

این سریال با عنوان «رهایی» به کارگردانی محسن بخارایی و تهیه کنندگی مرتضی خرم دشتی اواخر خردادماه در کاشان کلید خورد و تصویربرداری در 25 جلسه به پایان رسید.

 

بارداری یکتا ناصر , یکتا ناصر و منوچهر هادی , اینستاگرام یکتا ناصر

 

یکتا ناصر در این سریال در نقش نرگس بازیگر تئاتر ظاهر شده است و امیرمحمد زند نقش همسر او سعید را ایفا می‌کند. سعید و نرگس در حال تمرین تئاتری برای اجرای عمومی در عید سعید فطر هستند اما نرگس باردار است و برای اینکه اجرای تئاتر دچار خلل نشود، این موضوع را از همسرش پنهان می کند. از طرف دیگر آزادی خواهر سعید از زندان، موجب پدید آمدن اتفاقاتی می شود که زندگی سعید و نرگس را به هم می ریزد و موجب بدبینی و شک سعید به همسرش می شود... .داستان سریال در ماه مبارک رمضان روی می‌دهد و نقطه عطف آن در لیالی قدر میگذرد.

 

کلیپ بی شرمانه یکتا ناصر , ازدواج یکتا ناصر , همسر سابق یکتا ناصر

 

 

حسام منظوم، فریبا طالبی، اکبر رضوانیان، سعید خسروی و شیرین صمدی از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

 

همسر اول یکتا ناصر , بیوگرافی یکتا ناصر , عکس های یکتا ناصر

 

مینی سریال «رهایی»قرار است در 3 قسمت 50 دقیقه‌ای در لیالی قدر از شبکه چهار سیما به روی آنتن رود.سایر عوامل اصلی این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: جواد صفا، فیلمنامه: محسن بخارائی، مرتضی خرم دشتی، تدوین: مجید شتّی،طراح صحنه و لباس: آلما گشتاسب، صدابردار: مصطفی بهمنی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش اسحاقی،

 

کشف حجاب یکتا ناصر , عکس حاملگی یکتا ناصر , یکتا ناصر مادر شد

 

موسیقی متن: علیرضا شیبانی، طراح گریم: علی جدّی، جلوه های ویژه: آرش آقابیک، تیتراژ: امیر مقتدایی فر، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: محمدرضا پیله وریان، سعید استادیان، دستیار اوّل کارگردان: محمّدعلی افتخاری نیا، برنامه ریز: صادق مستوری کاشانی، منشی صحنه: ریحانه گلکار.


ویدیو : یکتا ناصر و بازی در تئاتر!+ عکس