یوونتوس در انتظار محروم شدن رئال مادرید : باشگاه یوونتوس منتظر است تا محرومیت ...


باشگاه یوونتوس منتظر است تا محرومیت رئال مادرید از خرید بازیکن به این باشگاه ابلاغ شده و بدین ترتیب احتمال بازگشت موراتا به باشگاه کهکشانی منتفی شود. ورزش سه: باشگاه یوونتوس منتظر است تا محرومیت رئال مادرید از خرید بازیکن به این باشگاه ابلاغ شده و بدین ترتیب احتمال بازگشت موراتا به باشگاه کهکشانی منتفی شود.

موراتا تابستان 2014 با رقم 22 میلیون یورو به یوونتوس پیوست ولی بر اساس بندی در قراردادش، می تواند تابستان آینده با 35 میلیون یورو بار دیگر به رئال بازگردد. رئالی ها که بنزما را دچار مشکلات قضایی در فرانسه می بینند، قصد دارند از این بند استفاده کرده و موراتا را دوباره به خدمت بگیرند.

 با این حال روز گذشته چندین رسانه اسپانیایی اعلام کردند که فیفا قصد دارد رئال مادرید را به دلیل زیر پا گذاشتن مقررات در جذب بازیکنان زیر 18 سال، از خرید بازیکن در دو پنجره نقل  و انتقالاتی محروم کند؛ مشابه همان جریمه ای که برای بارسلونا درنظر  گرفته بود.

این خبر هنوز بصورت رسمی از جانب فیفا تایید نشده ولی توتواسپورت امروز گزارش داد که یوونتوسی ها منتظر ابلاغ این محرومیت به باشگاه رئال مادرید هستند تا با بستن قراردادی جدید با موراتا، او را برای سالیان بیشتی در تیم خود حفظ کنند.


ویدیو : یوونتوس در انتظار محروم شدن رئال مادرید