یونسی:مناظره به یک بازی بچه گانه شبیه بود/هاشمی باید صلاحیت خیلی‌ها را تعیین کند :



هوای پاییز خیلی سرد نیست اما باید مراقب , بازی های الفبایی و شمارشی در چه سنی برای کودک باید انجام شود ؟ , فیلم ترسناک بازی بچه گانه

حجت الاسلام یونسی:

مناظره به یک بازی بچه گانه شبیه بود/ آرزوی اختلاف بین رهبری و هاشمی را به گور خواهند برد

وزیر اطلاعات دوره اصلاحات با اشاره به برگزاری مناظره تلویزیونی کاندیدا های انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این مناظره به یک بازی بچه گانه شبیه و در راستای دلسرد کردن مردم از انتخابات بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی یونسی عصر دو شنبه در همایش حامیان حجت الاسلام حسن روحانی در حسینه اعظم شهرکرد با تسلیت ارتحال امام و شهادت امام موسی جعفر(ع)، اظهار داشت: این روزها یادآور روزهای تلخی است که ملت ایران فاجعه درگذشت امامشان را تحمل کردند.

وی افزود: ملت ایران هرگز باور نمی کند که روزی امامشان را تشییع کردند، روزهای تلخی بود، هزاران نفر افسرده شدند و دنیا نظاره گر آن ساعت اولیه شوک ارتحال بودند و بسیاری از جهانیان نظاره گر گفتند ایرانیان دیوانه شدند.

حجت‌الاسلام علی یونسی ادامه داد: عشق به امام در همه دنیا زبانزد است و علاقه و وابستگی به امام اختصاص به مردم ایران نداشت و همه مسلمین و نه تنها مسلمین، بسیاری از انسانهای آزاده شیفته امام بودند و کاری که امام کرد از عهده هزاران نفر بر نمی آمد.

وزیر اطلاعات دوره اصلاحات در ادامه با اشاره به اینکه هر انسانی جانشین خداست و این دو بعد دارد، گفت: انسانها در پرتو تعالیم اسلام و رشد فضلیت های اسلامی در خود و دوری از گناه و از بین بردن رذایل می توانند جانشین خدا باشند و این بعد فردی است.

وی با اشاره به بعد اجتماعی گفت: آنجا که مردم باید دسته جمعی تصمیم بگیرند و یک مشکل به دست یک نفر یا چند نفر حل نمی شود بعد اجتماعی است و آنجا همه ملت باید بیایند و با هم مشکل را حل کنند و انتخاب مدیریت کشور یکی ازمواردی است که به دست مردم انجام می شود.

وی عنوان کرد: مردم مسئولان کشور از نماینده مجلس و شورا، رئیس جمهور ،رهبر و ... را انتخاب می کنند و همه مسئولان انتخاب مردم هستند و این حق همه مردم است که بر کار آنها نظارت کنند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: بعضی ها در این میان هستند که این حق را برای مردم قائل نیستند و می گویند که مردم حق انتخاب ندارند و این کج اندیشی و انحرافی است که حق انتخاب را از مردم سلب می کند و معتقد است که مردم حق انتخاب ندارند.

وزیر اطلاعات دوره اصلاحات یادآور شد: امام راحل نیز توسط مردم انتخاب شد و امام در اولین سخنرانی خود در بهشت زهرا به این نکته اشاره کرده است اما کسانی هستند که این موضوع را قبول ندارند.

وی گفت: جمهوری اسلامی محصول نظریه انتخاب است و جمهوری اسلامی، قانون اساسی، امام و رهبری نتیجه انتخاب مردم و انقلاب هستند و انتخابات یعنی تعیین سرنوشت مملکت توسط مردم.

کسانی می خواهند انتخابات نباشد

وی تصریح کرد: کسانی می خواهند انتخابات نباشد و اگر هست کم رونق و کم سو باشد و علاقه ای به حضور مردم در انتخابات ندارند، که در این میان دو گروه هستند که یک گروه گروه ضد انقلاب هستند که افتخار می کنند که تاکنون رای نداده اند و گروه دیگر گروهی است که به ظاهر در زیر پرچم ایران و انقلاب گری علاقه ای به حضور مردم در انتخابات ندارند. 

حجت‌الاسلام علی یونسی با اشاره به خواسته رهبری در محقق شدن حماسه سیاسی، ادامه داد: عده ای به شیوه های مختلف می خواهند حماسه محقق نشود و این حماسه را خاموش کنند و کاری در رد صلاحیت آیت الله هاشمی انجام شد در این راستا است و ملت ایران را از آیت الله هاشمی که یکی از شخصیتهای مهم و یکی از بنیانگذاران جمهوری اسلامی است محروم کردند و این در حالی است که او باید صلاحیت خیلی ها را تعیین کند.

وی گفت: این افراد که می خواهند انتخابات کم رنگ شود در جاهای مختلف هستند.

مناظره هفته گذشته به یک بازی بچه گانه شبیه بود

وزیر اطلاعات دوره اصلاحات با اشاره به برگزاری مناظره هفته گذشته، گفت: این مناظره مسخره به یک بازی بچه گانه شبیه بود و در راستای دلسرد کردن مردم از انتخابات بود.

حجت‌الاسلام علی یونسی در ادامه اظهار داشت: جنگ روانی توسط عده ای ایجاد شده است که انتخابات پرشور ایجاد نشود و خواسته رهبری که حماسه سیاسی است محقق نشود و کسانی در حاکمیت حکومت هستند که مانع تحقق حماسه سیاسی هستند.

آرزوی اختلاف بین رهبری و هاشمی را به گور خواهند برد

وی گفت: آیت الله هاشمی رد صلاحیت می شود، فردا اعلام می شود مردم دلسرد نشوند و در انتخابات شرکت کنید و اینها فکر کرده اند با این اقدام ضربه زده اند و موجب ایجاد جبهه می شوند و آیت الله هاشمی خود را فدا می کند و این ستم ها را بهانه نمی گیرد که در مقابل جمهوری اسلامی و رهبری بایستد و اینان این آرزو را به گور می برند که بین بیت رهبری و آیت الله رفسنجانی اختلاف ایجاد کنند.

وزیر اطلاعات دوره اصلاحات تاکید کرد: انتخابات باید در بهترین وجه برگزار شود و همه مردم باید در انتخابات شرکت کنند و رقبا می خواهند که حضور در انتخابات کم رنگ باشد تا کاندیدای خودشان از صندوق بیرون بیاید و اگر همه مردم شرکت کنند آنها به اهداف خود نمی رسند و اگر در انتخابات خرداد 76 مردم حاضر نمی شدند نتیجه انتخابات آقای خاتمی نبود.

منبع:mehrnews.com

 

 


ویدیو : یونسی:مناظره به یک بازی بچه گانه شبیه بود/هاشمی باید صلاحیت خیلی‌ها را تعیین کند