یونان در دقیقه 92 صعود کرد :   اخبار ورزشی - رویای یاران دروگبا بر باد رفتیونان ...



سریال هشت و نیم دقیقه , تور یونان , هشت و نیم دقیقه

 

اخبار ورزشی - رویای یاران دروگبا بر باد رفت
یونان در دقیقه 92 صعود کرد

تیم ملی فوتبال یونان با پیروزی مقابل ساحل عاج توانست به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 برزیل صعود کنند.

در آخرین دیدار گروه C جام جهانی ساحل عاج و یونان از ساعت 30 دقیقه بامداد روز چهارشنبه به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه اول یونان توانست با تکل گل ساماریس در دقیقه 42 تیم خود را پیش بیاندازد.

یونان در حالی در نیمه اول پیروز شد که این تیم به دلیل مصدومیت دو بازیکن خود مجبور شد دست به تعویض بزند.

در نیمه دوم هم حملات یونان ادامه پیدا کرد و این تیم بر توپ میدان مسلط بود. سرمربی ساحل عاج با انجام تعویض های هجومی به دنبال جبران نتیجه بود اما بازهم این یونان بود که توانست حملات زیادی را روی دروازه حریف خود تدارک ببیند.

دقیقه 68 شوت سنگین کاراگونیس از فاصله 35 متری به تیر دروازه اصابت کرد تا برای دومین بار در این بازی تیر دروزاه مانع از گلزنی یونان شود.

تنها 4 دقیقه بعد ولفرد بونی که با یک پاس دقیق در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود توانست با یک ضربه بغل پا گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 80 ارسال توروسدیس از جناح راست به صورت تصادفی در حال ورود به دروازه بود که برای سومین بار تیر دروازه مانع از فروپاشی دروازه ساحل عاج شد. دقیقه 91 داور برای یونان اعلام پنالتی کرد که سامارس این ضربه را در دقیقه 93 به گل تبدیل کرد تا این توپ با کسب 4 امتیاز به مرحله بعد صعود کند.

با این نتیجه ساحل عاج حذف شد تا آرزوهای یاران دروگبا برای رقم خوردن اولین صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی به باد برود.

اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو : یونان در دقیقه 92 صعود کرد