یوسف کرمی به یاسین پیشرو پیوست : تیم یاسین پیشرو در ادامه تقویت تیم خود برای ...


تیم یاسین پیشرو در ادامه تقویت تیم خود برای حضور در فصل جدید لیگ تکواندو با کاپیتان تیم ملی تکواندوقرار داد بست. خبرگزاری فارس: در حالی که باشگاه ورزشی یاسین پیشرو در نخستین فصل حضورش در ورزش قم پرفروغ ظاهر شده است، بعد از مورد حمایت قرار دادن تیم فوتسال، در حال آماده سازی تیم تکواندو خود است و این باشگاه در صدد است با جذب بازیکنان طراز اول تیمی قوی را روانه این رقابت‌ها کند.

در حالی که یوسف کرمی به عنوان مربی قرار است تیم یاسین پیشرو را در لیگ تکواندو همراهی کند امروز این تیم علیرضا نصر آزادانی کاپیتان تیم ملی تکواندو را جذب کرده است.

نصر آزادانی هم امروز با حضور در دفتر مدیریت باشگاه یاسین پیشرو قرارداد خود را با این تیم به ثبت رساند.

علیرضا نصر آزادانی تاکنون از رقابت‌های آسیایی و جهانی 30 مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی اندوخته که از جمله این مدال‌ها طلای قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و جام جهانی است.

فریبرز عسگری در حالی سرمربی‌گیری تیم یاسین پیشرو را بر عهده‌ دارد که یوسف کرمی، غلامرضا چیارلو، زینال حسینی و علی اشرف قنبری وی را همراهی می‌کنند.

علاوه بر نصر آزادانی، مهران عسگری، فرهاد عبدالهی، میرهاشم حسینی، مهدی اسحاقی،علی محمد پور و مرتضی شیری با یاسین پیشرو برای لیگ تکواندو قرار داد بسته‌اند.


ویدیو : یوسف کرمی به یاسین پیشرو پیوست