یوسف كرمی: شب مسابقه خوابم نمی برد : كاپیتان تیم ملی تكواندوی ایران می‌گوید ...


كاپیتان تیم ملی تكواندوی ایران می‌گوید در تمام یك سال گذشته به طلا فكر می‌كرده اما نمی‌داند چرا حتی به مدال برنز هم نرسیده است. خبرگزاری ایسنا: كاپیتان تیم ملی تكواندوی ایران می‌گوید در تمام یك سال گذشته به طلا فكر می‌كرده اما نمی‌داند چرا حتی به مدال برنز هم نرسیده است.

یوسف كرمی پس از قبول شكست مقابل تكواندوكار انگلیسی وبازماندن از رسیدن به مدال المپیك گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد. واقعا نمی‌دانم چرا این جوری شد. یك سال تمام زحمت كشیده بودم. خانواده و دخترم را مدت زیادی ندیدم و تمرین كردم.

سامی یوسف , مسابقه , یوسف صیادی

كرمی در پاسخ به این سوال كه مردم از تو انتظار طلا داشتند، اما چرا حتی به مدال برنز نرسیدی؟ گفت: خودم هم به طلا فكر می‌كردم. در یك سال گذشته فقط برای طلا تمرین كرده بودم. اما امروز روز من نبود.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم بهانه بیاورم و اهل توجیه نیستم، اما شب قبل از مسابقه یك ساعت نخوابیدم. به جان دخترم قسم می‌خورم كه دنبال بهانه آوردن نیستم، اما یكی از مشكلات من كم خوابی بود. بدن من در مسابقه خواب بود. حتی به رختكن هم رفتم خواب بودم.

مسابقه عکاسی , حسن یوسف , یوسف تیموری

كرمی در پاسخ به این سوال كه آیا استرس باعث شده بود، كه دچار مشكل كم خوابی شوی؟ گفت: نه. استرس نداشتم. اما نمی‌دانم چرا خوابم نمی‌برد. من هر شب ساعت 10، 11 می‌خوابیدم و صبح هم سر وقت بیدار می‌شدم، اما دیشب خوابم نبرد و بعد از اذان هم به سالن آمدم و تمرین كردم.

كرمی در مورد مصدومیت كهنه‌اش هم گفت: من پایم غضروف ندارد و حتی در رقابت‌های گزینشی المپیك در آذربایجان هم با انگشت شكسته مبارزه كردم. با این وجود شرمنده مردم شدم و از آنها عذرخواهی می‌كنم.  


ویدیو : یوسف كرمی: شب مسابقه خوابم نمی برد