یوسفی: در گروه پرسپولیس فقط الهلال قوی است ؛ شرایط زمین حافظیه به نفع شاهین است :



گروه شاهین و رد لاین , شرایط لازم برای تشخیص گروه خونی , شرایط جدید فروش محصولات گروه بهمن تیرماه 95

 

هافبک تیم استقلال گفت: «گروه استقلال نسبت به بقیه گروه‌ها راحت‌تر نیست چون همه تیم‌های آسیایی قوی هستند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، محسن یوسفی با اشاره به آخرین وضعیت استقلال قبل از دیدار فردا با الریان قطر، گفت: «تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بعد از دو پیروزی در مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از شرایط خوبی برخوردار هستم.»

وی در خصوص اینکه چه شناختی از حریف قطری دارند، گفت: «از طریق فیلم این تیم را می‌شناسیم و آنها شبیه الاتفاق عربستان بازی می‌کنند. با تمام وجود به میدان می‌رویم که از این گروه به مرحله بعد صعود کنیم.»

یوسفی در خصوص اینکه گفته می‌شود، گروه استقلال نسبت به دیگر تیم‌ها راحت‌تر است، گفت: «این حرف را قبول ندارم به طور مثال در گروه پرسپولیس تنها الهلال قوی است و بقیه تیم‌ها در یک سطح هستند. تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند، همه در یک سطح هستند و نمی‌توان گفت یک گروه آسان‌تر از بقیه است.»

هافبک استقلال در ادامه در خصوص اینکه آیا این تیم توانایی قهرمانی در جام حذفی را دارد یا خیر، گفت: «باید قهرمان جام حذفی شویم اما شرایط زمین شیراز نامساعد است و این به نفع شاهین بوشهر خواهد بود چون آنها در این زمین راحت‌تر بازی می‌کنند. با این وجود بازی سختی داریم و برای قهرمانی جام حذفی می‌جنگیم.»

وی در پایان در خصوص شرایط خودش گفت: «شرایط خوبی دارم و در صورتی که کادر فنی صلاح بداند، در خدمت استقلال خواهم بود.»


ویدیو : یوسفی: در گروه پرسپولیس فقط الهلال قوی است ؛ شرایط زمین حافظیه به نفع شاهین است