یك هلندی كشتی نوح ساخت : یك هلندی كشتی نوح ساخت «یوهان هوییبرز» هنرمند مبتكر ...



یك هلندی كشتی نوح ساخت

«یوهان هوییبرز» هنرمند مبتكر هلندی یك نمونه از كشتی نوح را ساخته است.

 

ساخت تیزر تبلیغاتی , ساخت وبلاگ , ساخت اپل آیدی

 

به‌ گزارش  جام جم آنلاین به نقل از جنت ساید، نتیجه كار یوهان هوییبرز واقعا تحسین برانگیز است وی قصد دارد این كشتی را تبدیل به یك موزه انجیل و رستوان- تئاتر كند.

مانند بسیار از ابتكار های دیگر جهان طرح یوهان نیز از یك رویا سرچشمه گرفت. یوهان خواب دید كه كشورش هلند به زیر امواج دریای شمال رفته و غرق شده است.

فردای آن روز وی كتابی را درباره كشتی نوح خریداری كرد كه این موضوع به سال 1992 باز می گردد. در سال 2004یوهان نخستین نمونه از كشتی نوح را ساخت كه به مراتب كوچكتر از آن چیزی بود كه در كتاب های مقدس آمده است. برای مدتی یوهان با این كشتی توریست ها را روی آبراهه  منطقه زندگی اش به گردش می برد. اما هم زمان به فكر ساختن كشتی جدیدی افتاد.

یوهان كار را در سال 2008 آغاز كرد و برای اندازه گیری  واحد زرع  را مورد استفاده قرار داد. چهار سال بعد رویای او روی رودخانه مروده هلند تحقق یافت. یك كشتی به طول 137 متر، عرض 21 متر ، ارتفاع 14 متر و وزن 3000 تن.

یوهان قصد دارد در داخل كشتی یك موزه، یك رستوران/تئاتر، سالن های كنفرانس به ظرفیت 1500 نفر و خوابگاه هایی را ایجاد كند.

وی امیدوار بود در جریان بازی های المپیك لندن كشتی اش را روی رودخانه تایمز به حركت در آورد كه با مخالفت مقامات بریتانیایی مواجه شد. بنا بر این فعلا این كشتی استثنایی در آب های دریای شمال به دریانوردی خواهد پرداخت./جام جم آنلاین

 


ویدیو : یك هلندی كشتی نوح ساخت