یك قاتل بی رحم ارتباط جنسی : یك قاتل بی رحم ارتباط جنسیتمایلات جنسی زوجین و ...



ارتباط جنسی , ارتباط جنسی مناسب با همسر , حالات ارتباط جنسی

یك قاتل بی رحم ارتباط جنسی
تمایلات جنسی زوجین و چرایی كاهش آن
هر قدر شان و منزلت ازدواج بالا باشد و زن و شوهر جهت دست یافتن به تكامل با یكدیگر ازدواج كرده باشند، نباید منكر آن شد كه یكی از اهدافی كه به دنبال تامین آن بوده اند، ارضای نیازهای فیزیولوژیك و به ویژه ارضای نیازهای جنسی است.

در سلسله مراتب نیازهای مازلو نیازهای فیزیولوژیك در اولین طبقه قرار گرفته است و این خود نشان می دهد كه باید تامین نیازهای فیزیولوژیك در اولویت قرار گیرد تا فرد بتواند طبقات دیگر نیاز را برطرف نماید. البته به نظر می رسد كه در زندگی زناشویی می توان برای تامین نیازهای جنسی زمینه هایی را در نظر گرفت برای مثال به نظر می رسد كه معمولا وقتی امكان برقراری رابطه جنسی فراهم می آید كه موارد قبلی تا حدی تامین شده باشد. مثلا زمانی كه زن  مرد از آرامش روانی لازم برخوردار نباشند از امكان و فرصت كمتری برای برقراری رابطه جنسی برخوردارند.
به نظر می رسد كه در زندگی زناشویی می توان برای تامین نیازهای جنسی زمینه هایی را در نظر گرفت.
عوامل متعددی وجود دارد كه می تواند در كاهش تمایلات جنسی موثر و سهیم باشد.

اما این بدان مفهوم نیست كه شما مجبورید زندگی و عمرتان را بدون شور و هیجانات جنسی سپری كنید بلكه لازم است سر منشا مشكل را پیدا كرده و برای رفع آن و بهبود زندگی جنسی خود تلاش كنید. خستگی مفرط از كار، زندگی در شهرهای شلوغ و آلوده، مسئولیتهای زیاد زندگی، مشكلات و فشار های عاطفی و روانی كه در محیط خانواده و در محل كار ایجاد می شود، استعمال سیگار، بی توجهی به تغذیه و .. همه و همه می تواند از علل كاهش میل جنسی به شمار رود.
خوردن غذای سالم و استراحت كردن به مقدار كافی دو نكته كلیدی و موثر در كاهش و رهایی از استرس و تنش هستند
به همین دلیل می خواهیم به بررسی نكاتی برای رویارویی با علایم و نشانه های كاهش تمایل جنسی بپردازیم:
** به دنبال انجام كاری جدید و نو باشید. اصلا مهم نیست كه شما چقدر یك غذا را دوست دارید اما مسلما اگر این غذا را مرتبا در وعده های غذایی خود تكرار كنید از آن دلزده می شوید و این موضوع درباره رابطه جنسی هم صادق است. مهم نیست كه چگونه و چقدر به رابطه جنسی علاقمند هستید ، اگر دنبال تحول و دگرگونی در آن نباشید و به دنبال كارهای جدید و نو نروید این رابطه به رابطه ای ملال آور و تكراری تبدیل خواهد شد و كم كم دچار بی علاقگی خواهید شد كه نهایتا به دنبال اطفا و فرونشاندن آن خواهید رفت.

بنابراین این تشابه را همیشه به هنگام شروع رابطه جنسی در نظر داشته باشید. حال سوال این است كه برای ایجاد تغییر و تحول در این رابطه چه كار می توانید انجام دهید؟
به عنوان مثال می توانید به دنبال مكانی جدید،  تغییر در ارتباط جنسی از طریق تغییر نقش، پوشیدن لباسهای جدید، آرایشی متفاوت و ... باشید. بنابراین كارهای كوچك اما مهم می توانید انجام دهید تا شرایط متفاوت تر از قبل شود. مهم این است كه ایجاد این تغییر یك اولویت جدی در زندگی تان باشد.
عشق
** خود را از تنش و استرس رها سازید. استرس یك قاتل بی رحم و همیشگی رابطه جنسی است. اگر خواهان بهبود توانایی و تمایلات جنسی تان هستید باید روشهای موثر رها شدن از استرس كه در درون شما به وجود می آید و شما را از درون متلاشی می سازد را پیدا كنید. تمرین كردن یكی از روشهای فوق العاده رهایی از استرس است.

ممكن است شما خواهان گنجاندن یك برنامه تمرینی منظم در كارهای روزمره تان باشید. گاهی اوقات افزودن لحظات و اوقات شاد و سرگرم كننده به برنامه زندگی تان در كاهش استرس و افزایش میل جنسی موثر است بنابراین به دنبال یافتن یك سرگرمی و گذراندن بخشی از اوقات روزمره خود به انجام فعالیتهایی كه از انجام آنها لذت می برید باشید. خوردن غذای سالم و استراحت كردن به مقدار كافی دو نكته كلیدی و موثر در كاهش و رهایی از استرس و تنش هستند.
 ** اطمینان حاصل كنید كه بی علاقگی جنسی شما منشا فیزیولوژیكی نداشته باشد. گاهی اوقات بی تمایلی جنسی به عوامل دیگری مانند عدم تعادل هورمونی بدن و یا دیگر مشكلات جسمی هر یك از زوجین مربوط می شود. بهتر است در این خصوص با پزشك خود مشورت داشته باشید.

ممكن است پزشك بتواند درباره علت این بی میلی و طرز معالجه آن به شما كمك كند. هر چند با افزایش سن توانایی و تمایل جنسی به طور طبیعی كمی كاهش می یابد اما این تغییرات بسیار كم است و در حد تغییرات ناگهانی و شدید و یا غیر منتظره نمی تواند باشد و اگر چنین اتفاقی رخ داد؛ می تواند علامت یك مشكل جدی باشد كه باید رسیدگی فوری در مورد آن صورت گیرد.

اجازه ندهید شرم و خجالت ناشی از صحبت كردن درباره مسایل جنسی مانع شما در جستجوی مشاوره هایی باشد كه برای سلامتی خود محتاج شنیدن آنها هستید. پزشك شما هرگز شما را مسخره نخواهد كرد و حتی ممكن است بتواند به خوبی به شما كمك كند پس نباید نگران از دست دادن چیزی باشید.
گاهی اوقات بی تمایلی جنسی به چیزهای دیگی مانند عدم تعادل هورمونی بدن و یا دیگر مشكلات جسمی هر یك از زوجین مربوط می شود
داشتن تمایلات جنسی سالم بخش مهمی از یك رابطه نزدیك زناشویی است . وقتی زوجین متوجه می شوند توانایی جنسی شان در حال كاهش و نقصان است مشكلات دیگری پیدا خواهد شد كه كم كم به زندگی آن دو وارد خواهد شد.
اگر همسرتان تمایلی به رابطه جنسی ندارد معمولا خودتان را سرزنش می كنید و از خودتان سوال می كنید كه چرا به نظر او شما جذاب نیستید. این موضوع می تواند ختم به احساس ناامنی و دیگر مشكلات ارتباطی گردد. بنابراین كاهش میل جنسی را دست كم نگیرید و به سادگی از كنار آن نگذرید در عوض سعی كنید هر كاری از دست تان بر می آید برای درمان آن انجام دهید.

منبع:tebyan.net


ویدیو : یك قاتل بی رحم ارتباط جنسی