یزدانی: تا المپیک در کشتی هستم : دارنده مدال طلای جهان از نحوه قضاوت داور در ...


دارنده مدال طلای جهان از نحوه قضاوت داور در دیدار فینال وزن ۹۷ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به شدت انتقاد کرد و خواستار نظارت بیشتر بر عملکرد داوران شد. خبرگزاری فارس: رضا یزدانی درباره قهرمانی در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: خوشبختانه با وجود آمادگی نسبی که داشتم موفق شدم قهرمان شوم و  بار دیگر به دوبنده تیم ملی برسم، اما موضوعی که من را خیلی ناراحت کرد نحوه قضاوت داوران در دیدار فینال مقابل عباس طحان بود. متاسفانه داور اصلا در برابر کم کاری حریف و خطاهایی که مرتکب می‌شد عکس‌العملی نشان نمی‌داد. برای داور فینال متاسفم که چنین قضاوت ناعادلانه‌ای انجام داد، اما من با تمام وجود جنگیدم تا با این ناداوری بازنده نشوم.

وی درباره عملکرد خوبش در این رقابت‌ها پس از ناکامی در جام جهانی آمریکا گفت: در جام جهانی آسیب دیدگی شدیدی داشتم که باعث شده بود نتوانم عملکرد خوبی داشته باشم، اما برای حضور در این رقابت‌ها تمرینات خوبی داشتم و در وضعیت نسبتا خوبی بودم. برخی سعی می‌کردند وانمود کنند که من تمام شده هستم.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان خاطر نشان کرد: هدف من کسب طلای المپیک برزیل است و در این راه خیلی سخت تمرین می‌کنم تا با موفقیت در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک به روزهای اوج بازگردم. تا المپیک برزیل در کشتی هستم و شاید بعد از این مسابقات خداحافظی کردم.


ویدیو : یزدانی: تا المپیک در کشتی هستم