یحیوی: حقیقی دروازه‌بان اول ایران در جام جهانی 2014 می‌شود :       مربی دروازه‌بانان ...



 

 

تیشرت تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 , گروه مرحله مقدماتی تیم ملی ایران جام جهانی 2014 , ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی 2014

 

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: با طرح و برنامه‌ای که در دست اجرا داریم حقیقی دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 خواهد شد.

محمد علی یحیوی با ابراز رضایت از وضعیت دروازه‌بانان پرسپولیس درباره شرایط علیرضا حقیقی پس از خط خوردن از تیم ملی تصریح کرد: داستان تیم ملی برای حقیقی تمام شده و او با روحیه‌ای تازه و مناسب در تمرینات پرسپولیس حضور یافته است. در این مدت سعی کردم به عنوان مربی، او را از نظر روحی و روانی آماده کنم.

وی با بیان اینکه این دروازه‌بان دیگر به اتفاقات رخ داده فکر نمی‌کند، اظهار داشت: حقیقی یک بازیکن حرفه‌ای است و در حال حاضر تلاش می‌کند هر روز بهتر از گذشته شود و برای پرسپولیس مهره خوبی به شمار رود.

یحیوی با بیان اینکه برنامه بلند مدتی برای دروازه‌بانان پرسپولیس دارد، تأکید کرد: براساس این طرح حقیقی با انجام تمرینات مناسب به دروازه‌بان اول ایران در جام جهانی 2014 تبدیل خواهد شد. چه من باشم و چه نباشم در صورتی که این برنامه به خوبی پیاده شود این اتفاق رخ خواهد داد.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه تمرینات را براساس فیلم‌های آموزشی روز طرح می‌کنیم تا دروازه‌بانان پرسپولیس با دانش روز پیش بروند. من با حقیقی صحبت کردم و او نیز پذیرفت که دوران جدیدی در زندگی‌اش آغاز شده است. او 22 سال دارد و 3 سال آینده یعنی در جام جهانی 2014 در اوج پختگی به سر خواهد برد.

یحیوی از شرایط سایر دروازه‌بانان پرسپولیس نیز ابراز رضایت کرد و درباره اردوی این تیم در آنتالیا گفت: همه چیز عالیست و طبق برنامه پیش می‌رویم.


ویدیو : یحیوی: حقیقی دروازه‌بان اول ایران در جام جهانی 2014 می‌شود