یاریار: پروین را به تیم بازمی‌گردانیم : مدیرعامل باشگاه ستارگان فوتبال می‌گوید ...


مدیرعامل باشگاه ستارگان فوتبال می‌گوید علی پروین را متقاعد خواهد کرد روز جمعه در بازی شرکت کند. خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل باشگاه ستارگان فوتبال می‌گوید علی پروین را متقاعد خواهد کرد روز جمعه در بازی شرکت کند.

 حسین یاریار مدیرعامل باشگاه ستارگان فوتبال درباره دیدار جمعه ستارگان فوتبال ایران و جهان گفت: امیدوارم روز جمعه همه به ورزشگاه بیایند تا در کنار هم شاهد دیداری زیبا باشیم. شاید در خود فدراسیون هم با برگزاری این دیدار مخالفت کرده باشند اما فوتبال فی‌نفسه زیباست و ما می‌خواهیم زیبایی‌ها را به نمایش بگذاریم. امیدوارم جمعه بزرگان فوتبال ما به ورزشگاه بیایند تا شاهد آشتی مردم با فوتبال باشیم.

وی ادامه داد: باز هم می‌گویم که ستارگان به ورزشگاه بیایند و در کنار هم قرار بگیرند تا یک روز خوب را رقم بزنیم و بعد از توافق ایران و 1+5، مجددا شاهد یک اتفاق خوب دیگر باشیم.

یاریار درباره کناره‌گیری پروین از مدیریت فنی این تیم نیز گفت: هفته پیش لیست 22 نفره‌ای را در مقابل علی پروین قرار دادم و او گفت تعداد زیاد است چرا که در بازی با میلان 28 نفر را به اجبار انتخاب کردیم و مجبور شدیم به همه آن‌ها بازی دهیم و در نتیجه بازی را واگذار کردیم. فکر می‌کنم بازیکنان زیادی با او تماس گرفته‌اند و او در رودربایستی قرار گرفته و تصمیم گرفته از هدایت تیم کنار برود اما شب به دیدار او می‌روم و او را متقاعد می‌کنم که در این بازی حضور داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه ستارگان در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود کارلوس کی‌روش هم هدایت ستارگان فوتبال جهان را بر عهده خواهد گرفت اظهار کرد: من هم این موضوع را شنیده‌ام و نمی‌دانم تا چه حد قطعی شده است. در سفر دبی سالوادو این موضوع را به من گفت اما امیدوارم که او هم در روز جمعه در ورزشگاه حاضر شود تا یک روز خوب را رقم بزنیم.

یاریار همچنین در پاسخ به این پرسش که شاید بسیاری از مربیان به دلیل حضور در تمرین‌های تیم‌شان نتوانند در این بازی شرکت کنند گفت: البته ما به دنبال این هستیم که از بازیکنانی استفاده کنیم که در لیگ برتر تیم دارند چرا که معمولا آن‌ها در تمرین‌های تیم‌شان شرکت می‌کنند و از آمادگی نسبی برخوردار هستند. روز چهارشنبه آخرین تمرین تیم برگزار می‌شود و ترکیب نهایی در آن روز مشخص خواهد شد.


ویدیو : یاریار: پروین را به تیم بازمی‌گردانیم