یارگیری آغاز شد : مخالفان کی روش در یک صف ، موافقان پشت پرده : یارگیری آغاز ...



یارگیری آغاز شد : مخالفان کی روش در یک صف ، موافقان پشت پرده

کی روش در بین اهالی فوتبال هنوز حامیان زیادی ندارد که بخواهد در زمان جنگی شدن وضعیت پابه پای او حمله کنند.

 

تعداد مخالفان و موافقان وزرای , تعدان مخالفان و موافقان وزرای , پرده زبرا

 

سایت گل-حالا وقت یارگیری رسیده است .

دیگر زمانی برای مماشات با کی روش نیست . او دیگر مهمان نیست و زمان حمایت های اولیه ای به دلیل نامش وجود داشت  تمام شد . به نظر وقت  یارگیری رسیده و باید یکی را انتخاب کنی یا حامی  و یا مخالف و حد وسط هم نداریم .

آن طرف صف مخالفان یک دست شده است وآنها  کم کم از پرده بیرون می آیند و با مصاحبه علیه کی روش خود را معرفی می کنند اما در آنسوی کارزار وضع چندان خوب نیست چون  کی روش علاقه ای به یارگیری ندارد .

بیشتر حامیان او در رسانه ها سنگر گرفته اند که این حمایت نه به خاطر یارگیری کی روش بلکه به خاطر ایدئولوژِی آنهاست که همیشه از حضور مربی  مطرح خارجی حمایت می کردند و ترس از این دارند تا با رفتن کی روش دوباره نیمکت تیم ملی به مربی کم اعتبار نسبت به کی روش برسد .

برخی از موافقان فعلی این گروه وقتی برانکو تیم ملی را به جام جهانی برد ؛خواستار تغییر بودند .اما  تغییر از برانکو به مربی درجه یک دنیا در نهایت بعد از جام جهانی انجام شد و  نیمکت به قلعه نویی و سپس علی دایی  رسید و حالا این گروه حاضر نیستند تا نیمکت دوباره به مربی پایین تر از کی روش برسد .

در عین حال کی روش در بین اهالی فوتبال هنوز حامیان زیادی ندارد که بخواهد در زمان جنگی شدن وضعیت پابه پای او حمله  کنند...

کی روش اگر باهوش باشد حامیان رسانه ای خود را حفظ می کند و به یارگیری هم می پردازد .بزرگترین مشکل اما فاصله کی روش با رسانه هاست که  به مرور زمان باید به حذاقل برسد  ./گل

 


ویدیو : یارگیری آغاز شد : مخالفان کی روش در یک صف ، موافقان پشت پرده