یارانه نقدی فقط برای پركنندگان فرم... :   یارانه نقدی فقط برای پركنندگان فرم ...



 

یارانه نقدی فقط برای پركنندگان فرم اطلاعات خانوار

 

 

یارانه نقدی , اعتراض به حذف یارانه نقدی 95 , سامانه استعلام یارانه نقدی

 

 

تمامی افرادی كه موفق به اعلام اطلاعات اقتصادی خود نشده‌اند، ۲۰ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد آخرین مهلت آنهاست.

 


رئیس مركز آمار ایران با اعلام این‌كه متقاضیان دریافت یارانه نقدی باید پرسشنامه‌های اطلاعات اقتصادی خانوار را پركنند، تاكید كرد: صرفاً به خانوارهایی كه پرسشنامه اطلاعات اقتصادی را پركرده باشند یارانه نقدی تعلق می‌گیرد.

 


عادل آذر در مصاحبه با واحد مركزی خبر گفت: براساس ضوابط صرفاً به آن دسته از خانوارها و افراد یارانه نقدی پرداخت می‌شود كه نام آنها در پرسشنامه اطلاعات اقتصادی خانوارها درج و تحویل شده باشد. وی افزود: به همین علت از ۲۰ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد امسال برای آن دسته از افراد و خانوارهایی كه متقاضی دریافت یارانه نقدی هستند و به هر علت موفق به تكمیل پرسشنامه اطلاعات اقتصادی در سال ۸۷ نشده‌اند، فرصت داده شده است تا آن را پر و به مركز آمار ارسال كنند. رئیس مركز آمار ایران با تأكید بر این‌كه جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها در این مرحله كاملا مكانیزه و رایانه‌ای است، اظهار كرد: ساز و كار پر كردن این پرسشنامه‌ها در نشست خبری ویژه (یكشنبه هفته آینده) تشریح می‌شود و از طریق رسانه‌های گروهی هم به طور گسترده اطلاع رسانی خواهد شد.

 


وی یادآور شد: افرادی كه به عنوان سرپرست یا عضو خانوار نام آنها در پرسشنامه‌هایی كه در سال ۱۳۸۷ جمع‌آوری شده، آمده است در این مرحله به پر كردن پرسشنامه نیاز ندارد. وی با تأكید بر این‌كه ۲۰ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد امسال صرفا برای افراد و خانوارهایی است كه هنگام دریافت اطلاعات اقتصادی خانوارها در سال ۸۷ جا مانده‌اند، اظهار كرد: برای خانوارهایی كه پس از جمع آوری اطلاعات، ازدواج كرده‌اند، صاحب فرزندی شده‌اند، عضوی از خانوار فوت كرده یا اطلاعات اقتصادی آنان تغییر كرده است، زمان دیگری برای اصلاح اطلاعات اقتصادی در نظر گرفته شده است كه متعاقباً‌ اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.... /  واحد مرکزى خبر

 



ویدیو : یارانه نقدی فقط برای پركنندگان فرم...