یادداشت ویژه کریم در آستانه سال جدید : مهاجم تیم ملی می نویسد: حالا می فهمم ...


مهاجم تیم ملی می نویسد: حالا می فهمم که ارزش دوست داشتن و عشق ورزیدن به هم، بسیار ارزشمندتر از کینه هایی است که در زندگی مان وجود دارد. خبرآنلاین: مهاجم تیم ملی می نویسد: حالا می فهمم که ارزش دوست داشتن و عشق ورزیدن به هم، بسیار ارزشمندتر از کینه هایی است که در زندگی مان وجود دارد.

کریم انصاری فرد که پیش از این برای هادی نوروزی هم متن زیبایی منتشر کرده بود، این بار هم در آستانه عید نوروز یادداشت ویژه ای را منتشر کرد که این یادداشت را در ادامه می خوانید:

جنگ عقربه ها برای رسیدن به سال جدید. هاج و واج مانده ایم از این گذر زمان. تا چشم روی چشم بگذاریم، گرد سفیدی روی موهایمان ریخته است و پیر شده ایم. تا به خودمان بیایم، جای یکی خالی می شود. حمید شیرزادگان، ناصر حجازی، مجید سبزی، غلامحسین مظلومی، هادی نوروزی، همایون بهزادی، رضا احدی، بابک معصومی .... آنها که امروز سفره هفت سین شان را در بهشت چیده اند. امروز که این متن را برایتان می نویسم، دور از خانه هستم. حالا می فهمم که ارزش دوست داشتن و عشق ورزیدن به هم، بسیار ارزشمندتر از کینه هایی است که در زندگی مان وجود دارد.

کاش می توانستم تمام آنچه را که امروز، زیر سقف اتاق کوچکم در قلبم دارم، برایتان بنویسم. کاش می توانستم از احساس ظریف و شکننده ای حرف بزنم که شعله ای عجیب در وجودم می افکند. کاش تا دیر نشده، از این راه به «خانه» بازگردیم. که بفهمیم کینه و نفرت می تواند جای خود را به یک گل سرخ کوچک بدهد، در آستانه این سال نو. که بفهمیم دوست داشتن، در آغوش گرفتن و عشق ورزیدن در فضای محدود زمان نمی گنجد. که فرصت کوتاه است. که زمان برای «کینه» همیشه هست اما برای دوست داشتن نه...

گفتم برای سال جدید بنویسم و از لحظات شیرین. یاد باغچه خانه مان افتادم که با هر زمستان فکر می کنم می میرد اما در بهار غنچه می دهد و سبز می شود. حالا در آستانه بهار «بودن» باغچه خانه مان را درک می کنم. مردن و زندن شدن و در نهایت یک زندگی کوتاه بدون هیچ لکه سیاهی.

پس بیائید، در این ساعات اولیه سال 95، به جای کینه، شاخ گلی به هم هدیه بدهیم که در جنگ عقربه ها، تا چشم به هم بزنیم، می بینیم او که باید نیست. چشم روی هم بگذاریم، می بینم ما هم در کنار ناصر خان و هادی و همه رفتگان آرام گرفته ایم.

عیدتان مبارک اما مبارک تر از هر چیز، عشق وریدن تان به هم. امیدوارم، دیری نپاید که دیگر مشکلات بیشمار زندگی، جای خود را به روزهایی بدهد که نمی فهمیدیم مشکل چیست و درد چیست. سرخوش از یک زندگی ساده و بی آلایش، در کنار هم.

کوچک همه شما مردم ایران-کریم انصاری فرد


ویدیو : یادداشت ویژه کریم در آستانه سال جدید