گچ استخوان با چاپ 3 بعدی و سنسور+تصاویر :   اخبار گوناگون - گچ استخوان با چاپ ...



تصاویر سه بعدی , ساخت تصاویر سه بعدی در فتوشاپ , ساخت تصاویر سه بعدی آنلاین

 

اخبار گوناگون - گچ استخوان با چاپ 3 بعدی و سنسور+تصاویر

یک طراح از طریق چاپ 3 بعدی اندامی مانند قلب کودک، کبد و جمجمه ساخته است که به منظور ساخت یک پوشش محافظ خارجی در شکستگی دست به کار می‌رود.


یک طراح از طریق چاپ 3 بعدی اندامی مانند قلب کودک، کبد و جمجمه ساخته است اما این بار چاپ 3 بعدی به منظور ساخت یک پوشش محافظ خارجی در شکستگی دست به کار رفته است.

این گچ استخوان به نام «اوستی اوید» توسط «جک اویل» فارغ‌التحصیل دانشگاه ویکتوریا طراحی شده و توسط یک طراح صنعتی به نام «دنیز کاراساهین» ساخته شده است؛ اوستی اوید برای شکستگی دست طراحی و ساخته شده است که به درمان سریع‌تر شکستگی کمک می‌کند و باعث می‌شود که پوست نفس بکشد؛ گچ‌های معمولی باعث نرسیدن هوا به پوست می‌شدند و همچنین آن گچ‌ها سنگین، خارش‌آور و حساس به آب بوده‌اند اما این گچ سبک است، هیچ گونه خارشی برای کاربر ایجاد نمی‌کند و در برابر آب بسیار مقاوم است.

به تازگی «جک اویل» الکترودهای کوچکی در داخل این گچ کار گذاشته است که برای سونوگرافی هیچ مشکلی نخواهد داشت و استخوان شکسته سریع درمان می‌شود؛ به گفته طراح، این سیستم به نام LIPUS زمان بهبودی را 38 درصد کاهش می‌دهد و تنها 20 دقیقه در روز توسط کاربر استفاده می‌شود و الکترودها باید مستقیما روی پوست در قسمت شکستگی قرار گیرند.

ساخت تصاویر سه بعدی , تصاویر سه بعدی زیبا , تصاویر سه بعدی در فتوشاپ

 

قیمت تصاویر سه بعدی مناطق گردشگری , تصاویر سه بعدی شگفت انگیز , نام تصاویر چند جهتی برای ساخت سمپل سه بعدی

 

تصاویر سه بعدی ترسناک , تصاویر شخصیت های ترسناک سه بعدی , تصاویر سه بعدی روی کاغذ

 

تصاویر چهره سه بعدی , قیمت تصاویر سه بعدی , تصاویر دختر زیبای سه بعدی

 

اخبار گوناگون - فارس


ویدیو : گچ استخوان با چاپ 3 بعدی و سنسور+تصاویر