گوینده مشهور در وزارت ورزش! : این روزها افراد متعددی نامشان برای در اختیار ...


این روزها افراد متعددی نامشان برای در اختیار گرفتن پست‌های خالی مانده در وزارت ورزش و جوانان مطرح است. جهان نیوز: این روزها افراد متعددی نامشان برای در اختیار گرفتن پست‌های خالی مانده در وزارت ورزش و جوانان مطرح است.

از جمله این اسامی می‌توان به نام امیدوار رضایی برای پست معاون پارلمانی وزارتخانه و غلامحسین شعبانی برای سمت مدیرکل فرهنگی وزارتخانه اشاره کرد که در محافل ورزشی عنوان داشته‌اند که صالحی امیری با آنان مذاکره کرده است.

شعبانی پیش از این 3 سال در سمت مدیر فرهنگی کمیته ملی المپیک با علی‌آبادی همکاری کرد که در سال پایانی و پس از مسابقات المپیک و سفر به لندن، ساز ناسازگاری با علی‌آبادی را کوک کرد و پس از انتقاد از مدیریت وی استعفا داد.

بر اساس این گزارش، کیومرث هاشمی و خسروی وفا از حامیان وی به شمار می‌آیند.

این در حالی است که شنیده می‌شود مازیار ناظمی به‌ عنوان مدیر کل روابط عمومی وزارتخانه منصوب شده است و حتی صالحی امیری با ضرغامی درباره انتقال ناظمی از صدا و سیما به وزارت ورزش مذاکراتی انجام داده است.

همچنین سید مناف هاشمی - که از وی به عنوان نویسنده برنامه‌های محسن هاشمی برای شهرداری تهران نام برده می‌شود - به‌عنوان معاون اداری و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شده است.

گفته شده که انتصاب وی به توصیه پسر ارشد هاشمی رفسنجانی صورت گرفته است.

پس از جدایی معاونت بانوان از معاونت ورزش همگانی نیز نام طاهره طاهریان برای در اختیار گرفتن معاونت جدید وزارت ورزش و جوانان مطرح شد که او این مسئولیت را نپذیرفت.

حالا خبر می‌رسد فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت گزینه تازه وزارت برای معاونت بانوان است که منتقدان و مخالفان زیادی دارد چرا که به گفته آنها سابقه کاری و تجربه محمدیان برای این پست کافی و مناسب نیست.


ویدیو : گوینده مشهور در وزارت ورزش!