گوشی نکسوس ال جی در راه بازار : گوگل امسال دو گوشی از سری نکسوس را روانه بازار ...


گوگل امسال دو گوشی از سری نکسوس را روانه بازار خواهد کرد. یکی از این گوشی‌ها توسط هواوی ساخته خواهد شد و تولید دیگری بر عهده ال‌جی خواهد بود. حال خبرها حاکی از آن است که نکسوس ال‌جی مهرماه امسال معرفی می‌شود. زومیت: گوگل امسال دو گوشی از سری نکسوس را روانه بازار خواهد کرد. یکی از این گوشی‌ها توسط هواوی ساخته خواهد شد و تولید دیگری بر عهده ال‌جی خواهد بود. حال خبرها حاکی از آن است که نکسوس ال‌جی مهرماه امسال معرفی می‌شود.

بازار گوشی موبایل , گوشی نکسوس , بازار گوشی

بر اساس گزارش شبکه‌ی کره‌ای inews24، گوشی نکسوس جدید ال‌جی به همراه ماژول سه بعدی دوربین عرضه خواهد شد. اخیرا گوشی جدیدی از ال‌جی با اسم رمز bullhead در کد منبعِ  اندروید رویت شده است. از آنجا که اسم رمز hammerhead مربوط به گوشی نکسوس ۵ سال ۲۰۱۴ است، از این‌رو احتمالا bullhead نیز متعلق به گوشی نکسوس جدید ال‌جی است.

گزارش جدید جزئیات بیشتری از ماژول سه بعدی دوربین ارائه نداده اما به نظر می‌رسد نکسوس جدید از دوربین دوگانه به منظور عکس برداری بهتر در فضاهای تاریک بهره خواهد برد. همکاری گوگل و ال‌جی در ساخت نکسوس بعدی، موجب خواهد شد تا از پروژه تانگو نیز در این گوشی استفاده کنند. این پروژه شامل حسگرهای ویژه تعبیه شده در گوشی هوشمند است که اجازه می‌دهد هر آنچه می‌بینیم را به صورت سه بعدی کپچر کرده و نقشه‌ای سه بعدی از آن‌ها بسازیم.

یکی از مقامات ال‌جی اذعان داشته که ال‌جی در نکسوس جدید از دوربین دوگانه بهره می‌برد. پیش از این ال‌جی در سال ۲۰۱۱ از این تکنولوژی در گوشی Optimus نیز استفاده کرده بود. علاوه بر این بر اساس گزارش‌های اخیر، گوشی نکسوس ال‌جی در ماه اکتبر سال میلادی جاری معرفی خواهد شد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به اجرای اندروید M و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. احتمالا این حسگر با قابلیت امنیتی اثر انگشتِ اندروید M ادغام خواهد شد.


ویدیو : گوشی نکسوس ال جی در راه بازار