گوشی نوکیا 230 معرفی شد +عکس : مایکروسافت به تازگی دو تلفن همراه ارزان قیمت ...


مایکروسافت به تازگی دو تلفن همراه ارزان قیمت به نام‌های نوکیا 230 و نوکیا 230 دو سیم‌کارت را معرفی کرده است. مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: مایکروسافت به تازگی دو تلفن همراه ارزان قیمت به نام‌های نوکیا 230 و نوکیا 230 دو سیم‌کارت را معرفی کرده است. این محصولات جدید از بدنه‌ای از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند و در جلوی آن‌ها یک دوربین با فلش قرار گرفته و با قیمت مناسبی هم راهی بازار خواهند شد.

گوشی نوکیا , قیمت گوشی نوکیا , گوشی جدید نوکیا با سیستم عامل اندروید

گوشی نوکیا 230 از یک صفحه نمایش 2.8 اینچی با دقت تصویر 240 در 320 پیکسل بهره می‌برد و 16 مگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده که می‌تواند برنامه‌هایی مانند Opera Mini، Bing Search و MSN Weather را اجرا کند. این گوشی حافظه‌ی داخلی ندارد، اما از کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

دوربینی با کیفیت 2 مگاپیکسل روی این تلفن همراه قرار گرفته که می‌تواند با کیفیت 240p و با سرعت 15 فریم برثانیه فیلم‌برداری کند. همچنین مشخص شده که این دوربین از فلش هم بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه می‌توان به وجود یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی اشاره کرد که با کیفیت VGA عکاسی می‌کند.

معرفی گوشی , خرید گوشی نوکیا , گوشی جدید نوکیا

پشتیبانی از بلوتوث، رادیوی FM و پورت 3.5 میلی‌متری هدفون هم از دیگر قابلیت‌های این محصول به شمار می‌روند. یک پورت microUSB روی نوکیا 230 قرار گرفته که به وسیله‌ی آن می‌توان گوشی را شارژ کرد.
این گوشی که 91.8 گرم وزن دارد از یک باتری 1200 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند 27 روز مدل تک سیم‌کارت و 22 روز مدل دو سیم‌کارت را در حالت آماده به‌کار نگه دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن همراه با قیمت 55 دلار راهی بازار خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌


ویدیو : گوشی نوکیا 230 معرفی شد +عکس