گوشی جدید گوگل؟ : گوشی‌های گوگل که نکسوس نام گرفته‌اند از آخرین نسخه‌های اندروید ...


گوشی‌های گوگل که نکسوس نام گرفته‌اند از آخرین نسخه‌های اندروید بهره می‌برند، اما اخیرا مشخصات فنی جدیدی از یک گوشی ال.جی در FCC ثبت شده‌ است که احتمال می‌رود گوشی جدید گوگل باشد. خبرگزاری ایسنا: گوشی‌های گوگل که نکسوس نام گرفته‌اند از آخرین نسخه‌های اندروید بهره می‌برند، اما اخیرا مشخصات فنی جدیدی از یک گوشی ال.جی در FCC ثبت شده‌ است که احتمال می‌رود گوشی جدید گوگل باشد.

گوشی جدید گوگل , گوشی های جدید گوگل , گوشی های جدید گوگل در ایران

این دستگاه جدید که بدنه‌ای پلاستیک دارد D820 نام گرفته و اندازه صفحه نمایش آن 12.5 سانتی (5 اینچ) است که بر معیار استاندارد روز گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته شده است اما تصاویر لو رفته از این گوشی، نشانگر وجود امکاناتی همچون فن‌آوری NFC است که برای ایجاد یک ارتباط امن بین دو دستگاه دیجیتالی مورد استفاده قرار می گیرد، شارژ بی سیم و فن‌آوری نسل چهارم تلفن همراه که Nexus4.0 گوگل به آن مجهز نبود، در این محصول جدید شرکت ال.جی به چشم می خورد.

احتمال می‌رود شرکت گوگل برروی این محصول جدید از نسخه جدید اندروید یعنی کیت کت استفاده کند. علاوه بر این به نظر می‌رسد این گوی مجهز به یک پردازنده چهار هسته‌یی و صفحه نمایش با وضوح بسیار بالا خواهد بود.


ویدیو : گوشی جدید گوگل؟