گوشی‌هایی که ایرانی‌ها می‌پسندند :   اخبار تکنولوژی - گوشی‌هایی که ایرانی‌ها ...



گوشی ایرانی , هک گوشی هایی که به وای فای ما وصل شدند , توالت ایرانی بر توالت فرنگی چه مزیت هایی دارند؟

 

اخبار تکنولوژی - گوشی‌هایی که ایرانی‌ها می‌پسندند

مروری بر گفته‌های فعالان بازار گویای آن است که طی سال‌های اخیر معیارهای خرید گوشی تلفن همراه تا حد زیادی دستخوش تغییر شده است.

به گزارش ایسنا، زمانی نه چندان دور داشتن امکاناتی مانند بلوتوث و اینفرارد (اشعه مادون قرمز) یا فراتر از آن داشتن دوربین یا رنگی بودن صفحه از مهمترین فاکتورهای خرید گوشی جدید بود اما درحالی که هنوز مدت زیادی از آن دوره نگذشته معیارهای خرید گوشی تلفن همراه حداقل طی پنج سال گذشته چندین بار تغییر کرده است.

زمانی افراد برای خرید گوشی به دنبال مواردی بودند که کیفیت پخش صدای بالا داشته باشد و برای گوش دادن به موسیقی مناسب باشد، در دوره دیگر هم دنبال کیفیت عکس و فیلم بالا بودند و علاوه بر این ظرفیت گوشی و حافظه جانبی که گوشی‌ها قبول می‌کردند هم از دیگر نکات مهم در انتخاب گوشی بود و پس از مدتی هم لمسی بودن گوشی‌ها به یک مزیت تبدیل شد و بخش مهمی از خریداران به سراغ این نوع گوشی‌ها رفتند.

اما این روزها بنا به گفته رییس انجمن فروشندگان سیم کارت، گوشی و لوازم جانبی یکی از مهمترین معیارهای انتخاب گوشی سیستم عامل آن است. علاوه بر این دیگر کمتر خریداری در بازار پیدا می شود که سراغ گوشی‌های غیرلمسی برود.

افشار فروتن در این باره می گوید، در حال حاضر بیشتر افرادی که قصد خرید گوشی تلفن همراه دارند به دنبال گوشی‌های لمسی و اندرویدی هستند البته همچنان مواردی مانند کیفیت دوربین یا حافظه هم مهم است اما گویی به مسائل جانبی تبدیل شده‌اند.

وی ادامه می‌دهد:‌ علاوه بر این سرعت مرورگر گوشی‌ها ازمواردی است که این روزها به دقت مورد پرسش خریداران گوشی‌های هوشمند

قرار می‌گیرد و همه از سرعت مرورگر اینترنت می‌پرسند.

به گفته او در کنار این موضوع خریداران این روزهای بازار موبایل به هنگ کردن گوشی‌ها هم توجه ویژه‌ای دارند و اغلب این را می‌دانند که برخی گوشی‌ها حتی با این که ظرفیت و ذخیره بالایی دارند، پس از این که کمی سنگین می‌شوند به طور متناوب هنگ می‌کنند به همین دلیل معمولا خریداران به این نکته توجه دارند که گوشی‌هایی را انتخاب کنند که کمتر هنگ می‌کند.

او همچنین یادآور می‌شود که تعداد سیم‌کارت‌هایی که یک گوشی قبول می‌کند هنوز عامل مهمی در انتخاب گوشی تلفن همراه به شمار نمی‌رود به طور میانگین و رنج قیمت‌ گوشی‌های مورد علاقه خریداران بازار هم بین 400 تا 700 هزار تومان است. 

اخبار تکنولوژی - ایسنا

 


ویدیو : گوشی‌هایی که ایرانی‌ها می‌پسندند