گور دسته جمعی در زیر سوپرمارکت! +عکس : باستان شناسان اخیرا بیش از 200 جسد را ...


باستان شناسان اخیرا بیش از 200 جسد را در زیر زیرزمین یک سوپر مارکت در پاریس کشف کردند. اسکلت ها بخشی از گورستان بودند که در مجاورت یک بیمارستان قرون وسطایی قرار داشتند.           پادشا: باستان شناسان اخیرا بیش از 200 جسد را در زیر زیرزمین یک سوپر مارکت در پاریس کشف کردند. اسکلت ها بخشی از گورستان بودند که در مجاورت یک بیمارستان قرون وسطایی قرار داشتند. اگرچه دقیقا مشخص نیست این افراد چگونه مرده اند، اما کشف جدید می تواند این نکته را نشان دهد که چگونه مردم در قرون وسطی در طول یک بحران مانند یک بیماری همه گیر و یا قحطی، به صورت دسته جمعی دفن شدند.

انبار سوپرمارکت

گودال های تدفین در زیر زمین سوپرمارکت Monoprix Reaumeur Sebastopol و در طول یک بازسازی معمول کشف شدند. این سوپرمارکت در محله ای در ناحیه دوم پاریس قرار داشت. کارگران زمانی که داشتند کف زیرزمین را گودتر می کردند این گور ها را کشف کردند.

تغییر سایز دسته جمعی عکس , عکس دسته جمعی , نرم افزار ریسایز دسته جمعی عکس
 


بیمارستان باستانی

اجساد دفن شده به احتمال زیاد بخشی از یک گورستان بودند، که به بیمارستان ترینیتی متعلق بود. این بیمارستان باستانی توسط دو تن از اشراف آلمانی تاسیس شده بود. بیمارستان در سال 1202 افتتاح شد و گورستان از سال 1353 در آنجا بود. از آن 600 سالی که از وجود این مکان می گذشت، این مکان محلی برای ضیافت زائران، یک بیمارستان و آسایشگاه، محلی برای آموزش کارآموزان و یک اصطبل بود. در این تصویر اجساد دفن شده در اتاق دوم کم¬کم آشکار می شوند.

گور دسته جمعی , عکس دسته جمعی بازیگران , تغییر سایز دسته جمعی عکس در فتوشاپ


مرگ سیاه ( طاعون یا وبا )

بیمارستان ترینیتی در طول دوره "مرگ سیاه" راه اندازی شد. این دوره یک دوره هولناک در تاریخ اروپا است که حداقل 75 میلیون نفر در آن دوره کشته شدند. امروزه بسیاری از محققان بر این باورند که مرگ سیاه به علت طاعون رخ داده بود. به عقیده محققان این بیماری که در جوندگان پناه گرفته بود، از آسیای مرکزی نشات گرفته بود. این یک نمای نزدیک از یک اسکلت کشف شده است به طوریکه پای یکی روی نیم تنه دیگری افتاده است.

تغییر دسته جمعی سایز عکس , نصب دسته جمعی برنامه های اندروید , کراپ دسته جمعی عکس


گودال های تدفین

در کل تیم جستوجو هشت گور دست جمعی را پیدا کرد. که هفت مورد از این گور ها شامل 5 تا 20 شخص بودند در حالی که قبر هشتم شامل بیش از 130 اسکلت بود. این هم نمای یکی از آن اتاق ها است، که اجساد در آن به خاک سپرده شده اند.

کاهش دسته جمعی حجم عکس , بازی های دسته جمعی باحال , تجاوز دسته جمعی


تلفات بزرگ

اجساد به صورت منظم از سر تا به پا و در حداقل دو لایه قرار گرفته بودند. در یکی از گودال ها، اجساد بسیار وجود داشتند به طوری که به بیشتر از مرز های حفاری کشیده شده بودند. اجساد دفن شده شامل هر دوی مردان و زنان و در تمام سنین و از جمله کودکان بودند.

گورهای دسته جمعی , کراپ کردن دسته جمعی تصاویر , ویرایش دسته جمعی تصاویر در فتوشاپ


علت ناشناخته

تاکنون تیم تحقیقاتی هیچ نشانه آشکاری از آسیب (زخم) یا بیماری در اسکلت هایی که متعلق به گورهای دسته جمعی بودند یافت نکرده اند. با این حال، این تیم قصد دارد به منظور انجام مطالعه دقیق تر در مورد این اسکلت ها و همچنین تعیین قدمت آنها، از ایزوتوپ های رادیواکتیو کربن (کربن با تعداد مختلف نوترون) استفاده کند.

گورهای دسته جمعی در ایران , تغییر رنگ دسته جمعی در فتوشاپ , فتوشاپ تغییر اندازه و بردن دسته جمعی


این راز سر به مهر نشان داد

محققان امیدوارند تا با ترکیب این اطلاعات با متون تاریخی و نقشه های شهر باستانی، بتوانند چرایی مرگ این افراد را به صورت دقیق تعیین کنند. همچنین این کشف وحشتناک می تواند اطلاعاتی را در زمینه های مختلف آشکار کند، برای مثال چطور مردگان در طول دوره بحران مانند بیماری همه گیر و قحطی، به صورت دسته جمعی دفن شدند.

افزونه سیو دسته جمعی عکس کروم , بلاک کردن دسته جمعی ایمیل در جیمیل , تغییر اندازه دسته جمعی تصاویر در فتوشاپ


ویدیو : گور دسته جمعی در زیر سوپرمارکت! +عکس