گورخر خال دار ندیده بودیم که دیدیم! +عکس : عکاسی به نام پل گلداستین گورخری ...


عکاسی به نام پل گلداستین گورخری را در کنیا کشف کرده است که با همه گورخرهای دیگر فرق دارد و گلداستین می گوید در تمام طول زندگی 25 ساله خود در آفریقا، گورخری را با چنین پوست عجیبی ندیده است.           پادشا: در فیلم ماداگاسکار، گورخری به نام مارتی از خود می پرسد که آیا پوست من سفید با خط های سیاه است یا سیاه با خط های سفید؟

اما جالب است بدانید که عکاسی به نام پل گلداستین گورخری را در کنیا کشف کرده است که با همه گورخرهای دیگر فرق دارد و گلداستین می گوید در تمام طول زندگی 25 ساله خود در آفریقا، گورخری را با چنین پوست عجیبی ندیده است. پوست این گورخر بر خلاف سایر گورخر ها راه راه نیست بلکه نقطه های سفید دارد.

گورخر , گورخر ایرانی , از خودش دیوانه تر ندیده بود

آقای گلداستین می گوید این گورخر هرگز عضو یک گله نبوده و به تنهایی زندگی می کند. به نظر می رسد گورخرها با اینکه موجوداتی اجتماعی هستند این گورخر را به خاطر داشتن پوست متفاوت به جمع خود راه نداده اند. گلداستین می گوید گورخر تنها بداخلاق هم بود و اجازه نمی داد از او عکس بگیرند.

گلداستین می گوید " 2 سال پیش وقتی در مورد این گورخر صحبت کردم هیچ کس حرف مرا باور نکرد. امسال دوباره او را دیدم. او هیچ دوستی ندارد چون با دیگر گورخرها متفاوت است. یال او کوتاه و کاملا سیاه است.  حتی طرح های سیاه و سفید روی پاهایش با گورخرهای دیگر فرق دارد و رنگش در کل تیره تر است. "

روزگاری من و دل ساکن کویی بودیم , داستان ضرب المثل پالان ندیده , یادته عاشق هم بودیم یادته؟

بعضی کارشناسان می گویند راه راه بودن گورخرها به آنها کمک می کند تا یکدیگر را بشناسند. بعضی دیگر اعتقاد دارند که این امر به آنها کمک می کند تا حیوانات درنده را گیج کنند و از خطر مصون بمانند.

جایی تصادف دیدیم چیکار کنیم؟ , مصاحبه کاش زودتر ازدواج کرده بودیم , آنچلوتی تا به حال در تمرینات، بازیکنی مثل زیدان ندیده ام


ویدیو : گورخر خال دار ندیده بودیم که دیدیم! +عکس