گل باقری به کره یکی از زیباترین گل‌های تاریخ : سایت AFC گل کریم باقری به کره ...


سایت AFC گل کریم باقری به کره جنوبی در جام ملت‌های 2000 را یکی از زیباترین تاریخ این رقابت‌ها انتخاب کرد. خبرگزاری ایسنا: جام ملت‌های آسیا 143 روز دیگر در استرالیا آغاز می‌شود. تیم ملی ایران در گروه C این رقابت‌ها با تیم‌های بحرین، قطر و امارات همگروه است و در اولین دیدار خود باید برابر بحرین به میدان برود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC که مدت‌هاست بخش ویژه‌ای را برای جام ملت‌های آسیا تدارک دیده در قسمتی گل‌های برتر تاریخ این رقابت‌ها را بررسی می‌کند.

این سایت گل کریم باقری به کره جنوبی در جام ملت‌های 2000 لبنان را یکی از زیبا‌ترین گل‌های تاریخ این رقابت‌ها انتخاب کرد و نوشت هر چند ژاپن موفق شد با گل‌های زیبا فاتح جام ملت‌های 2000 لبنان شود، اما بازیکنان دیگری نیز بودند که توانستند در این جام گل‌های خیره‌کننده‌ای را به ثمر برسانند. یکی از این بازیکنان کریم باقری بود که توانست برابر کره جنوبی با شوتی سنگین و دیدنی یکی از گل‌های برتر تاریخ این رقابت‌ها را به ثمر برساند.

تیم ملی ایران اگر چه با گل کریم باقری از کره جنوبی پیش افتاد اما دو گل از بازیکنان کره باعث شد تا ایران شکست بخورد و نتواند به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یابد.


ویدیو : گل باقری به کره یکی از زیباترین گل‌های تاریخ