گل‌محمدی: دلم روشن است/ از صحبت‌های احمدزاده جا خوردم : گل‌محمدی: دلم روشن ...



گل‌محمدی: دلم روشن است/ از صحبت‌های احمدزاده جا خوردم

گل‌محمدی گفت: ناکامی پرسپولیس مربوط به این فصل نیست اما دلم روشن است و با صبوری و حمایت هواداران و مسوولان باشگاه، شک ندارم که این تیم به مسیر اصلی برمی‌گردد.

 

صحبت نرگس محمدی در دورهمی , نرگس محمدی , نفیسه روشن

به گزارش ایسنا،‌ یحیی گل‌محمدی افزود: با توجه به اتفاقات اخیر در شرایط خاصی جام حذفی را آغاز می‌کنیم. پرسپولیس در نیم فصل اول از نظر فنی، روحی و روانی مشکلاتی داشت. بدشانسی‌ها هم مزید بر علت شد تا نتایج مورد انتظار به دست نیاید. در این مدت تمام تلاش خودم را کرده‌ام تا از نظر روحی، روانی و فنی به شرایط بهتری برسیم. یک هفته‌ای، دست تنها بودم ولی خوشبختانه تا حد زیادی مشکلات را حل کردیم و بازیکنان با انگیزه زیادی آماده بازی هستند.

وی ادامه داد: ملوان مجموعه‌ای قابل احترام و تیمی خوب است اما پرسپولیس هم به دنبال ادای دین به هواداران است. امیدوارم هواداران با حضور پر تعداد خود در ورزشگاه، مایه دلگرمی تیم شوند و انرژی لازم را برای نتیجه گرفتن ایجاد کنند. آنها می‌توانند با پشتیبانی خود انگیزه لازم را ایجاد کرده و شرایط روحی و روانی بازیکنان را در بهترین حالت ممکن قرار بدهند. حمایت هواداران می‌تواند به موفقیت تیم در جام حذفی و کم شدن فاصله امتیازات در لیگ کمک کند.

گل‌محمدی درباره اینکه در شرایط فعلی هدایت سرخپوشان را بر عهده گرفته است، تصریح کرد: حدود سه ماه است که کنار تیم قرار دارم. از تمام مشکلات تیم با خبر بودم و با جزئیات آن آشنا شدم. کمیته فنی، هیات مدیره و مدیر عامل به اتفاق باور داشتند که در این شرایط، می توانم به تیم کمک کنم و اعتماد کردند. در حال حاضر مسوولیت بزرگی را قبول کرده‌ام و شب و روز وقت می‌گذارم. هر کاری از دستم بر بیاید برای سربلندی تیم انجام می‌دهم و در این مسیر حمایت مسوولان و هواداران به من و تیم کمک زیادی خواهد کرد.

وی در ارتباط با وضعیت همکارانش خاطرنشان کرد: با آقای حسین عبدی صحبت‌هایی داشتم. ایشان سفری به امارات و انگلستان دارد و قرار شد در بازگشت کنار ما قرار بگیرند. در این ارتباط مقرر شد ایشان توافق نهایی را با آقای رویانیان داشته باشند. آقای مجتبی حسینی هم با من در نساجی، تربیت یزد و صبای قم حضور داشتند و با توجه به شناختی که داشتم به کارش اعتقاد دارم. ادموند بزیک هم که نیازی به معرفی ندارد. مهاجم دوست داشتنی پرسپولیس بود و به عنوان آنالیزور به ما کمک می‌کند. فرهاد چیذری هم به عنوان مربی بدنساز به ما اضافه شده است.

گل محمدی در ادامه گفت: در این میان، جا دارد تشکر ویژه‌ای از کریم باقری داشته باشم که بدون هیچ منت و قراردادی و حتی بدون آنکه مشخص باشد چه سمتی خواهد داشت، برای کمک به پرسپولیس آمد و به جمع ما ملحق شد. مسوولان باشگاه و هواداران باید قدر امثال کریم را بدانند. باقری نشان داد بیش از خودش به پرسپولیس فکر می‌کند و با این همه افتخار خالصانه آمد و با حضورش برای من و بازیکنان مایه دلگرمی بود. تا اینجا هم از جمع این نفرات شرایط آقای حسینی با توجه به مدارکش برای نشستن روی نیمکت فراهم شده است.

گل‌محمدی پیرامون آخرین وضعیت جذب بازیکنان گفت: آقای رویانیان در این مسیر انرژی خیلی زیادی گذاشت. البته من به ایشان گفتم که ما با جذب رضا حقیقی و عادل کلاه کج مشکلات را حل کردیم. پرسپولیس بازیکنان خوب، بزرگ و با ارزشی دارد. هر یک از آنها توانمندی‌های خاص خود را دارند که برای هر تیمی غنیمتی هستند. باید شرایط را به گونه‌ای در آوریم که بتوانیم از پتانسیل واقعی آنها استفاده کنیم و در این صورت نقاط ضعف برطرف می‌شود. من گفتم که اگر بازیکن خیلی سطح بالایی معرفی شد، او را جذب خواهیم کرد ولی در غیر این صورت اصراری برای جذب بازیکنان جدید نداریم. البته در این میان خود بازیکنان هم باید بخواهند که بهترین عملکرد را داشته باشند. یکی از مهم ترین مسائل دوندگی بیشتر است. به نظر من در نیم فصل اول دوندگی بازیکنان تیم ما، آمار پائینی داشت و این رقم باید بیشتر شود. در مجموع من به آینده خوشبین هستم و دلم روشن است که شرایط پرسپولیس تغییر می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، گل محمدی افزود: پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته است ولی این فقط مربوط به این فصل نمی‌شود. باید مشکلات را ریشه‌یابی کرد. قطعا یکی، دو دلیل باعث این شرایط نیست. موارد متعددی دست به دست هم داده‌اند و در مجموع بعد از چند سال، این ناکامی‌ها به دوش ما است. من البته به این تیم ایمان دارم و با این تفکر آمدم و برای کمک به پرسپولیس مشکلی ندارم. جام حذفی و نیم فصل دوم را با اعتماد و خوشبینی شروع می‌کنم و مطمئن هستم اگر حمایت هواداران و مسوولان را داشته باشیم و یک مقدار صبر کنیم. قطعا تیم از شرایط فعلی خود خارج خواهد شد. امیدوارم همه این شرایط را درک کنند و چند هفته زمان بدهند تا شرایط آن گونه شود که انتظار می‌رود.

وی در ادامه درباره صحبت‌های مطرح شده از سوی سرمربی تیم ملوان در ارتباط با بحث داوری گفت: شناخت من از آقای احمدزاده می‌گوید که ایشان یک مربی فنی، سالم و اخلاق گرا است که همواره تلاش کرده است نتیجه را در میدان مسابقه و بدون پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به دست آورد. از این رو از صحبت‌های اخیر ایشان تعجب کردم و باید اعتراف کنم که جا خوردم. آقای احمدزاده هیچ گاه در این وادی نبود که قبل از بازی‌ها چنین اظهاراتی داشته باشد و در مسیر تاثیرگذاری بر داوری بازی اقدام کنند.

گل محمدی تصریح کرد: در دو، سه روز گذشته شنیده‌ام که آقای احمدزاده مثلا گفته‌اند که امیدوارند بازی، یازده به یازده باشد و حتی از تریبون برنامه 90 استفاده کردند. از صحبت‌های ایشان معانی بسیاری استخراج می‌شود که هم توهین به باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ و کمیته داوران و هم کم لطفی نسبت به جامعه داوری است. صحبت‌های ایشان درباره پرسپولیس و داوری بار حقوقی دارد و برای من جای سوال است که چرا باید قبل از شروع مسابقه این مسائل مطرح شود. کجای دنیا قبل از بازی درباره داوری صحبت می‌کنند و چگونه است که می‌توان چنین مسائلی را مطرح کرد؟ داوران در جریان بازی‌ها به خودی خود تحت فشار هستند. در فوتبال ایران در حین بازی به آنها توهین می‌شود و پس از بازی هم با حرف و حدیث‌های گوناگون روبرو می‌شوند. درست نیست که حالا قبل از بازی هم درباره آنها صحبت شود و جو بازی را برای داوران سنگین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با شناختی که من از آقای احمدزاده داشتم واقعا بعید بود، چنین مسائلی مطرح شود. شاید نیت ایشان آن بوده است که داوران را تحت فشار بگذارند و من امیدوارم چنین نشود. سازمان لیگ و کمیته داوران نباید نسبت به چنین مسائلی سکوت کنند. سه روز است چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود و نسبت به توهینی که به باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ و جامعه داوری شده است، هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.

گل‌محمدی در ادامه گفت: من واقعا دوست نداشتم چنین مسائلی را مطرح کنم اما آنچه مطرح شده حرف‌های جالبی نیست. هنوز هم برای آقای احمدزاده احترام زیادی قائل هستم اما مسائلی گفته شده که هزار معنی دارد و من مجبور به دفاع از حق پرسپولیس و هواداران هستم. از سوی دیگر یک آنالیز ساده حداقل از همین نیم فصل اول نشان می‌دهد پرسپولیس از داوری‌ها بیشتر متضرر شده تا اینکه منتفع شده باشد. ضمن آنکه اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است و باور دارم این قشر با کمترین درآمد، بیشترین تلاش را برای قضاوت‌های بهتر انجام می‌دهد./ایسنا

 


ویدیو : گل‌محمدی: دلم روشن است/ از صحبت‌های احمدزاده جا خوردم