گلوله باران پاراچنار در روز عید قربان : به گزارش مشرق از پاکستان ، طالبان و ...



به گزارش مشرق از پاکستان ، طالبان و مزدوران وهابی ، طی چند روز گذشته حملاتی را به منطقه پاراچنار انجام دادند که به شهادت و جانبازی تنی چند از اهالی این منطقه منجر شد.

 

اخبار رسیده از مرکز فرمانداری کوروم ایجنسی حکایت از آن دارد که طی خمپاره باران چند شب پیش طالبان در روستای شلوزان ، یکی از مدافعان بومی منطقه به نام « شکیل حسین » و یک زن از اهالی روستا به شهادت رسیدند. به دنبال این حملات ، مدافعان شلوزان به مواضع مهاجمان وهابی یورش برده و آنان را به عقب نشینی واداشتند و چند قبضه آتش بار سبک و نیمه سنگین را از آنان به غنیمت گرفتند.

بنا بر گزارش خبرنگار از مشرق از پاراچنار ، مواضع مجاهدان پاراچناری در روستای خیوص نیز شب گذشته ، هدف گلوله باران توپخانه ارتش پاکستان قرار گرفت که البته تلفات جانی در پی نداشت.

دیگر اخبار رسیده از پاکستان حاکی از آن است که وهابیون در ساعت 9 بامداد روز عید قربان ، اقدام به حمله موشکی به پاراچنار نمودند که به طرز معجزه آسایی تنها به خسارات مالی منجر شد اما دو شب بعد در روستای بالش خیل ، یکی از مجاهدان پاراچناری بر اثر برخورد با یک مین ضد نفر به شهادت رسید.../گزارش مشرق


ویدیو : گلوله باران پاراچنار در روز عید قربان