گلایه های علی لهراسبی از انتشار قطعه ای که با همراهی خشایار اعتمادی خوانده است! :



گلایه های علی لهراسبی از انتشار قطعه ای که با همراهی خشایار اعتمادی خوانده است!

علی لهراسبی در گفتگو با شبکه ایران از بی اطلاعی اش نسبت به انتشار قطعه دوصدایی «ستاره» که با همراهی او و خشایار اعتمادی خوانده شده سخن گفت.

 

خشایار اعتمادی , همسر خشایار اعتمادی , کانون موسیقی امروز ایرانیان خشایار اعتمادی

 

تقریبا دو هفته ای است که قطعه زیبای «ستاره» به خوانندگی علی لهراسبی و همصدایی خشایار اعتمادی بر روی اینترتت منتشر شده است. این کار به آهنگسازی و تنظیم بهروز صفاریان و ترانه سرایی روزبه بمانی می باشد. علی لهراسبی،خواننده قطعه «ستاره» در گفتگو با شبکه ایران از انتشار این قطعه بر روی اینترنت اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: «این قطعه به سفارش بهروز صفاریان آهنگساز این کار حدودا چهار سال پیش ضبط شده است.»

وی افزود: «چون آلبوم من و خشایار اعتمادی هر دو در دست بهروز صفاریان بود به پیشنهاد ایشان این قطعه را با هم خواندیم. اما بعد از آن قرار شد این کار به دلایلی کنسل شود.»

خواننده «ستاره» تصریح کرد: «من خبر از انتشار این قطعه نداشتم و کسی هم در این باره از من اجازه نگرفت. خودم شوکه شده بودم.»

لهراسبی درباره آلبوم جدید خود گفت: «مشغول جمع آوری آلبوم جدیدم هستم و چند قطعه آن نیز آماده شده است.»

وی درباره حضور خواننده همخوان در آلبوم جدیدش گفت: «اصولا در برنامه هایم کار مشترک ندارم.»

خواننده آلبوم «تصمیم» درباره کنسرت پاییزه خود اظهار داشت:«23 آبان ماه درسالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران دو سانس اجرا خواهم داشت.»

وی افزود: «در این کنسرت موزیک های جدید، قطعاتی از آلبوم «تصمیم» و همچنین قطعات تیتراژهای تلویزیونی اجرا خواهد شد.»

لهراسبی افزود: «برای اولین بار در این کنسرت کارهای تصویری جدید و اتفاقات خوبی قرار است انجام شود.»

بخشی از متن ترانه ستاره:

نه دست خود من نیست/  باید به تو برگردم/ دنیا را نمی دونم/ من دور تو میگردم/ با فکر تو می خوابم/ از فکر تو بیدارم /نه دست خود من نیست / حسی که بهت دارمامروز منو دریاب/  امروز که میتونی/  تنها به تو حق میدم/  دنیامو بچرخونی/  یک ثانیه آتیشی یک ثانیه بارونی ...

شبکه ایران

 


ویدیو : گلایه های علی لهراسبی از انتشار قطعه ای که با همراهی خشایار اعتمادی خوانده است!