گلابی‌ها چه بپوشند؟ : اگر فرم بدن‌تان سه‌گوش است این توصیه‌ها را از دست ندهید. ...


اگر فرم بدن‌تان سه‌گوش است این توصیه‌ها را از دست ندهید.
مجله سیب سبز: اگر فرم بدن‌تان سه‌گوش است این توصیه‌ها را از دست ندهید.

تركیب‌بندی یقه و فرم

آیا شما هم یك مثلث هستید؟

مشاور استایل شماره گذشته سیب سبز به خانم‌هایی اختصاص داشت كه فرم بدن‌شان شبیه سیب بود؛ یعنی بالاتنه‌شان پر بود و پاهایی لاغر داشتند اما كسانی كه فرم بدن‌شان شبیه مثلث یا اصطلاحا شبیه فرم گلابی است دقیقا برعكس سیب‌ها هستند. برای متناسب كردن فرم بدن این دسته از خانم‌ها راهكارهای زیادی داریم!

گلابی , خواص گلابی , درخت گلابی

نكته اساسی

یادتان باشد مهم‌ترین هدف شما این است كه توجه دوستان‌تان را به بخش فوقانی بدن جلب كنید چراكه نقطه قوت شما در این بخش متمركز شده است بنابراین تا می‌توانید سراغ بلوزها یا پلیورهای طرحدار و ترجیحا رنگ‌های روشن بروید. در فصل‌های گرم سال به جای مدل‌های طرحدار می‌توانید از طرح‌های گلدار یا به اصطلاح فلورال كمك بگیرید.

سیب و گلابی , کیک گلابی , گلابی در بارداری

اصول قایق‌بندی

یقه‌های خشتی، قایقی و گرد برای شما مناسب هستند. در جمع‌های زنانه نیز می‌توانید از لباس‌های بدون آستین یا یقه باز كمك بگیرید. تمركزتان را روی پهن‏تر نشان دادن سر شانه‌ها بگذارید.


چند لایه اما سبك

حجم‌دهی ساده

خواص گلابی در بارداری , ماسک گلابی , باغ گلابی

یكی دیگر از ترفندهای مناسب برای شما انتخاب لباس‌های لایه‌دار است. بعضی از این مدل‌ها به صورت سرهم در فروشگاه‌ها پیدا می‌شود و بعضی‌های دیگر نیاز به خلاقیت خودتان دارد. مهم این است كه به خاطر داشته باشید پوشیدن بلوزهای چند لایه به شما حجم می‌دهد و باعث متناسب به نظر رسیدن فرم بدن‌تان خواهد شد.

خودتان بسازید

خواص گلابی نواورد , کیک اسفنجی شکلات و گلابی , گلابی ها

اگر به لباس‌های چند لایه سر هم دسترسی ندارید، كافی است یك یا دو كاردیگان رنگ روشن در كمدتان داشته باشید. اصولا كاردیگان روی هر بلوز یا تاپی كه بیاید حكم یك لایه اضافه مناسب را پیدا می‌كند و شما را یك قدم به سمت آراستگی بیشتر می‌برد.


بهترین فرم برای آستین‌ها

رها، رها، رها من!

فواید گلابی , گلابی میوه چه فصلی است , گلابی جنگلی

ما پوشیدن لباس‌های آزاد را به شما توصیه می‌كنیم؛ منتها نه آن لباس‌هایی كه تنه گشاد دارند و آستین‌های‌شان خیلی تنگ است بلكه بهتر است بین آزاد بودن لباس و آستین‌ها تناسب برقرار باشد. می‌توانید نكاتی كه درباره یقه یاد گرفته‌اید را نیز با طرح آستین‌ها تركیب كنید.

زنگ مدرسه!

خواص گلابی نوآورد , خواص گلابی نو , گلابی غمگین

بعضی از آستین‌ها به صورت یك‌سره آزاد هستند و بعضی‌های دیگر شبیه زنگ مدرسه یا گل شیپوری‌اند! یعنی قسمت بالایی آنها نسبت به بخش پایین آستین تنگ‌تر است که این مدل‌ها نیز برای شما بسیار مناسب هستند. وقتی به بالاتنه حجم دهید بین بخش فوقانی و تحتانی بدن تناسب برقرار می‌شود.


انتخاب صحیح شلوار

به درد نخورها را كنار بگذارید

اسموتی گلابی , خوردن گلابی در بارداری , فصل گلابی

همان‌طور كه گفتیم هدف نهایی شما این است كه روی بخش فوقانی بدن‌تان تمركز كنید. برای همین هم انتخاب شلوارهایی كه پر از نگین هستند، روی جیب‌های‌شان گلدوزی شده یا در قسمت بیرونی آنها ردی از گیپور و منجوق‌دوزی دیده می‌شود بدترین انتخاب‌های ممكن برای شما هستند.

مدل‌های به درد بخور كدامند؟

چای گلابی , تعبیر خواب گلابی , کمپوت گلابی

برعكس مدل‌های نامناسب، شلوارهایی با رنگ‌های تیره كه خیلی آزاد نیستند یا اگر هم هستند به صورت یكسره از قسمت بالا تا مچ پای‌شان آزاد است، انتخاب‌های مناسبی برای شما هستند. به هیچ‌وجه سراغ شلوارهایی كه قسمت فوقانی آنها پلیسه دارد و قسمت پایین‌شان تنگ است، نروید.


زیورآلات را از یاد نبرید

گوشواره‌؛ ریز یا درشت؟

گلابی روحانی , پودینگ گلابی و زنجبیل , پای گلابی

وقتی قاعده كلی ما این باشد كه تمركز را روی بخش بالایی بدن قرار دهیم پس نباید به هیچ‌وجه از سر و گردن غافل شویم. شما می‌توانید با خیال راحت از گوشواره‌های بزرگ و چشمگیر استفاده كنید.

زنجیر باریك ممنوع

طرز تهیه مربای گلابی , خواص گلابی برای کودکان , گلابی چینی چیست

سعی كنید تا جایی كه می‌توانید سراغ گردنبندهای بزرگ و پرزرق و برق بروید. هرچه میزان خیره‌كنندگی گردنبند شما بیشتر باشد یا رنگ‏های به كار رفته در آن تندتر باشند برای آراستگی ظاهر شما بهتر است.

از گل‌سر غافل نشوید

خواص گلابی سیبری , تهیه مربای گلابی , روازاده مربای گلابی

مربای گلابی روازاده , زنان قد بلند چگونه لباس بپوشند , اسموتی گلابی موز

استفاده از گل‌سرهای درخشان، تاج سرهای كوچك اما رسمی در ‌مهمانی‌های رسمی و تل‌های پرزرق و برق انتخاب‏های مناسبی هستند. همه اینها نه‌تنها زیبایی‌تان را بیشتر می‌كنند بلكه به طرز معجزه‌آسایی به تناسب اندام‌تان منجر خواهند شد!


سرشناس شوید

شناسایی طرح‌های مناسب

چرا دختران نباید ساپورت بپوشند؟ , نحوه نگهداری گلابی پاییزی , خانم های قلد بلند چه لباس هایی بپوشند

اطراف گردن شما پتانسیل لازم برای مانور دادن را دارد. كافی است سراغ یقه‌هایی بروید كه كارشده هستند و تا می‌توانید شلوغش كنید. یك یقه كارشده زیبا می‌تواند شما را در یك قدمی هدف نهایی‌تان قرار دهد.

هرچه كارشده‌تر، بهتر

گلابی واژه یاب , ویتامین گلابی , خانم های قد بلند چه مانتویی بپوشند؟

استفاده از بلوزهایی كه روی آنها با استفاده از پارچه یا الیاف متفاوت طراحی انجام شده هم برای شما مناسب است. یك بلوز طرح‌دار می‌تواند جلب‌ توجه‌كننده باشد اما وقتی جنس پارچه‌‌ای كه روی بافت بلوزتان قرار گرفته متفاوت باشد چندین برابر بیشتر جلب ‌توجه می‌كند.


ویدیو : گلابی‌ها چه بپوشند؟