گفت و گو با نرگس محمدی; بازیگر سریال نوروزی «زعفرانی» : نرگس محمدی درباره‌ ...



نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش به اعدام محکوم شد , نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش به اعدام محکوم شد⁉️ , نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش

نرگس محمدی درباره‌ اینکه در سال 95 چه درخواستی از رییس سازمان صدا‌وسیما دارد؟ خاطرنشان کرد: امیدوارم سال 1395 مشکلات بودجه سازمان صدا‌وسیما حل و از بازیگران حمایت شود.

بازیگر سریال نوروزی «زعفرانی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امیدوارم سال 95 کمی اوضاع کاری درست شود؛ چراکه بسیاری از دوستان همکارمان در حال حاضر بیکار هستند به دلیل اینکه سازمان بودجه ندارد؛ ان‌شا‌ءالله وضعیت بودجه حل شود و سازمان صداو‌سیما در سال جدید طلب‌های ما را برگرداند. از طرفی حداقل انتظار می‌رود از بچه‌های بازیگر حمایت شود؛ چراکه بی‌دلیل برخی همکاران ما تلویزیون خودمان را رها نمی‌کنند. اگر اوضاع سازمان صدا‌وسیما خوب باشد هیچکس حاضر نیست مملکتش را رها کند و به جای دیگری برود.

وی سپس خاطرنشان کرد:‌ به نظرم در سال 1394 هم در تلویزیون اتفاقی نیفتاد و خیلی شرایط کاری فرقی نکرد.

محمدی در ادامه به حضورش در سریال نوروزی شبکه دو اشاره کرد و یادآور شد: «زعفرانی» یک کار خانوادگیِ بامزه است که در آن چند کاراکتر کمی شیرین‌تر و بامزه‌تر ایفای نقش می‌کنند. به نظرم این مجموعه کار خوبی است. زمانی هم که متن را خواندم خوشم آمد. در «زعفرانی» اتفاقات عجیب و غریبی نمی‌افتد و بیشتر یک زندگی عادی را روایت می‌کند. به عنوان بازیگر هم متن این سریال را دوست داشتم و هم عوامل سازنده و هم اینکه علاقه‌مند بودم با دفتر آقای ایرج محمدی کار کنم.

 

نرگس محمدی بازیگر , اعدام نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش , عکس های نرگس محمدی بازیگر نقش ست d8

 

بازیگر نقش «ستایش» همچنین در پاسخ به اینکه فیلمنامه کامل چقدر می‌تواند در بازی بازیگران تاثیر مثبت داشته باشد؟ گفت: اگر فیلمنامه‌ها کامل باشند، خیلی خوب است و برای ما بازیگران خیلی بهتر می‌شوند؛ چراکه 90 درصد کاری که انجام می‌دهیم فیلمنامه است و شاید 10 درصد مابقی چیز‌های دیگر باشد. زمانی که فیلمنامه آماده باشد اشراف کاملی روی کارها می‌توانیم داشته باشیم تا اینکه بخواهیم صبح به صبح سر کار حاضر شویم و با هزار فکر و خیال فیلمنامه را به دستمان برسانند و متاسفانه می‌بینیم دیالوگ‌های برخی کاراکتورها تغییر پیدا کرده است. در خیلی از کارها پیش از کلید خوردن صحبت‌هایی در دفتر تهیه‌کنندگان انجام می‌شود که بسیار هم شیرین‌ و خوب است اما زمانی که وارد متن می‌شویم اصلا آن چیزهایی که گفته شده نیست. اگر واقعا یک برنامه‌ریزی شود که فیلمنامه‌ها کامل باشند استرس‌ها هم کاهش می‌یابد.

او در ادامه همین صحبتش درباره سریال نوروزی «زعفرانی» توضیح داد: خوبی «زعفرانی» این بود که شش قسمت اول آماده بود و مابقی در حین کار نگارش می‌شد. یک ویژگی خوب دیگر این مجموعه این بود که نویسندگان بر اساس خود کاراکتر‌ها کار را پررنگ‌تر و کمرنگ‌تر می‌کردند.

بازیگر سریال نوروزی سپس درباره‌ رقابت میان سریال‌های طنز امسال گفت: به نظرم فضای سریال‌های عید امسال با هم فرق می‌کند و اصلا قابل مقایسه نیست. از طرفی سریال‌ها سلیقه‌ای هستند. به نظرم اینکه امسال ما سه سریال طنز داریم به نفع مردم است؛ چراکه بیشتر مردم شاد می‌شوند.

محمدی در پایان درباره‌ی حضور‌ش در سریال «معمای شاه» توضیحاتی ارائه داد.

بازیگر نقش گلنار در «معمای شاه» اظهار کرد: تا قسمت 60 مجموعه «معمای شاه» حضور دارم. به نظرم اصلا نمی‌شود درباره این سریال نظر قطعی داد. کسانی که اینقدر زود درباره «معمای شاه» تصمیم می‌گیرند و قضاوت می‌کنند باید اجازه دهند کمی کار جلوتر برود؛ چراکه کار تاریخی با کارهای خانوادگی و اجتماعی تفاوت دارد. به نظرم اگر قرار است نقدی انجام شود باید آخر قصه این اتفاق بیفتد نه اینکه در قسمت اولیه یک مجموعه تاریخی را نقد کنیم. به نظرم آقای ورزی زندگی‌اش را برای «معمای شاه» گذاشت و کار با ایشان خوب بود.

 

نرگس محمدی بازیگر بیوگرافی , اعدام نرگس محمدی بازیگر , عکس های نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش

 

اخبار فرهنگی و هنری - ایسنا


ویدیو : گفت و گو با نرگس محمدی; بازیگر سریال نوروزی «زعفرانی»