گفت وگوی تلفنی صالحی با دبیركل سازمان كنفرانس اسلامی در مورد وضعیت بحرین :



 

سخنان آیت الله در مورد جود و کرم وبخشش اسلامی , حدیث امام رضا در مورد زندگی اسلامی , سخنان بزگان دین در مورد جود وبخشش اسلامی

 

وزیر امور خارجه ایران دوشنبه شب طی تماس تلفنی با دبیركل سازمان كنفرانس اسلامی خواستار به كارگیری ظرفیت های این سازمان بمنظور جلوگیری از خشونتها در بحرین شد .

به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه ،' علی اكبر صالحی' در تماس تلفنی با ' اكمل الدین احسان اوغلو 'دبیر كل سازمان كنفرانس اسلامی ، تحولات منطقه خاورمیانه به ویژه خشونتهای اخیر در بحرین و مداخله نیروهای امنیتی برخی كشورهای حوزه خلیج فارس در این كشور را مورد بررسی و رایزنی قرار داد.

وزیر امور خارجه ایران در این مكالمه تلفنی ضمن قدردانی از تلاشهای دبیر كل سازمان كنفرانس اسلامی خواستار به كارگیری ظرفیتهای موجود در این سازمان بمنظور جلوگیری از اعمال خشونتهای موجود در بحرین شد.

وی ضمن ابراز نگرانی از تشدید خشونتها ، ضرورت خویشتن داری و توجه به مطالبات مشروع مردم را كه به روشهای مسالمت آمیز در بحرین درحال پیگیری است مورد تاكید قرار داد.

دبیر كل سازمان كنفرانس اسلامی نیز با ابراز نگرانی از وضعیت موجود در بحرین ، ‌بر پیگیری و تداوم تلاشهای این سازمان در راستای كمك به حل این بحران تاكید كرد ...../تحلیل:عصرایران


ویدیو : گفت وگوی تلفنی صالحی با دبیركل سازمان كنفرانس اسلامی در مورد وضعیت بحرین