گفتمان انقلاب یا گفتمان احمدی نژاد؟ :   غلامرضا مصباحی مقدم بیان کرد گفتمان ...



محمود احمدی‌نژاد که در حسینیه ارشاد مشهد با محور تبیین گفتمان انقلاب اسلامی  , محمود احمدی‌نژاد که در حسینیه ارشاد مشهد با محور تبیین گفتمان انقلاب اسلامی ایلنا , نامه احمدی نژاد به رهبر انقلاب

 

غلامرضا مصباحی مقدم بیان کرد

گفتمان انقلاب یا گفتمان احمدی نژاد؟

عضو جامعه روحانیت مبارز می​گوید برخی از سخنان نزدیکان دولت درباره « گفتمان احمدی​نژاد» عمدی است.

به گزارش قدس انلاین حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم نماینده تهران در گفت وگو با خبرآنلاین با بیان اینکه اینگونه برداشت ها غلط است، افزود: گاهی در سخنان برخی از همکاران خود می شنویم که سخن از «گفتمان احمدی نژاد» بر زبان می رانند. مگر آقای احمدی نژاد یک شخصیت فوق العاده ای هستند که «گفتمان» ایشان برای مردم ما یک ویژگی متفاوتی داشته باشد؟!

 

وی با اشاره به بر خی از شیوه های خاص دولت در اداره کشور همانند سفر های استانی، گفت: شیوه اداره کشور، یک عملکرد است و ربطی به گفتمان ندارد. چون گفتمان از شعارها و رویکردها منتج می شود. در حالی که وقتی آقای احمدی نژاد در سال 84 به میدان ریاست جمهوری آمد، از احیاء آرمان های انقلاب اسلامی سخن گفت.

عضو جامعه روحانیت مبارز که می گفت انقلاب اسلامی «گفتمان امام و انقلاب» است و رهبری هم همان مسیر را طی کردند، اظهار داشت: تعبیر «گفتمان احمدی نژاد» یک نوع اسطوره سازی بی معنا است که این شائبه را می آفریند که مبادا در مقابل مقام معظم رهبری، چنین اسطوره سازی صورت می گیرد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم در پاسخ به اینکه این اسطوره سازی را عمدی می دانید یا سهوی؟، خاطر نشان کرد: من اینگونه سخنان را عمدی می دانم. به نظر می رسد برخی می خواهند آقای احمدی نژاد را فراتر از جایگاه ریاست جمهوری بنشانند. به طوری که مجلس آینده مطیع ایشان باشد و مجلس آینده را ایشان رقم بزند.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز ،گفت: این بر خلاف جایگاه ریاست جمهوری است که مردم هر 4 سال یک بار انتخاب می کنند و بیش از دو بار هم کسی نمی تواند برای ریاست جمهوری انتخاب شود و برای بار سوم کسی دیگری بار سوم وارد صحنه شود./قدس آنلاین


ویدیو : گفتمان انقلاب یا گفتمان احمدی نژاد؟