گزینه ترانسفر استقلال اوست؟!/ حمودی: شاید نیم‌فصل بروم هانوفر : گزینه ترانسفر ...



گزینه ترانسفر استقلال اوست؟!/ حمودی: شاید نیم‌فصل بروم هانوفر

جدایی حمودی نسبت به جدایی منتظری و خسرو حیدری آسیب‌های كمتری از نظر فنی به استقلال خواهد زد

 

استقلال , گزینه دو , سایت استقلال

 

سایت گل- طی روزهای گذشته علی فتح‌الله‌زاده از ترانسفر یك بازیكن استقلال به آلمان در نیم‌فصل خبر داد تا خیلی‌ها درگیر این سوال شوند كه «یعنی كی میتونه باشه اون بازیكن؟!»

حالا در حالی كه حدس و گمان‌ها دور و بر اسم خسرو حیدری و پژمان منتظری چرخ می‌زنند، این علی حمودی است كه از پیشنهاد باشگاه هانوفر پرده برمی‌دارد. حمودی در خصوص پیشنهاد تیم هانوفر آلمان به فارس گفت: مسئولان باشگاه من را در جریان این پیشنهاد قرار داده‌اند. هرچند ظاهراً قرار است این نقل و انتقال در بین تعطیلات نیم‌فصل رخ دهد.

وی افزود: من با باشگاه استقلال قرارداد دارم و اگر کادر فنی و مدیرعامل باشگاه رضایت دهند برای پیشرفتم به کشور آلمان سفر خواهم کرد. من برای اینکه به تیم ملی برسم و در فوتبالم پیشرفت کنم از فولاد به استقلال آمده‌ام و حالا هم وقتی می‌بینم که با شرایط جدیدی روبه‌رو شدم، دوست دارم به کشور آلمان بروم.

حمودی در خصوص اینکه امیر قلعه‌نویی عزادار شده و آیا این اتفاق استقلال را دچار مشکل نمی‌کند، گفت: برای قلعه‌نویی آرزوی صبر و شکیبایی دارم و اعتقاد دارم همه بازیکنان باید به او کمک کنند که از این شرایط سخت روحی خارج شود. بازی با تراکتورسازی برای ما دشوار خواهد بود اما می‌خواهیم با پیروزی در آن مسابقه صدرنشین شویم و روزهای خوبی را برای هواداران استقلال رقم بزنیم.

***

اگر پیشنهاد هانوفر به حمودی واقعیت داشته باشد باید گفت استقلال از این ترانسفر بیشترین سود و كمترین ضرر ممكن را خواهد برد. پول این انتقال می‌تواند مشكلات مالی استقلالی‌ها را تا حدودی حل كند، ضمن این‌كه جدایی حمودی نسبت به جدایی منتظری و خسرو حیدری ضررهای كمتری از نظر فنی خواهد داشت. مسلما حمودی به اندازه پژمان و خسرو در تركیب استقلال بی‌جانشین نیست./گل

 


ویدیو : گزینه ترانسفر استقلال اوست؟!/ حمودی: شاید نیم‌فصل بروم هانوفر