گزارش فوق محرمانه ناظر بازی استقلال علیه داور؛ فغانی محروم شد :   اخبار ورزشی ...



بازی استقلال با گزارش علیفر , گاف علیرضا علیفر در گزارش بازی استقلال , علیرضا فغانی داور بازی جنجالی

 
 اخبار ورزشی - گزارش فوق محرمانه ناظر بازی استقلال علیه داور؛ فغانی محروم شد

ناظر بازی دو تیم سپاهان و استقلال گزارش فوق محرمانه ای را در اختیار فدراسیون قرار داده که نتیجه آن محرومیت بی سر و صدای داور بازی بوده است.

به گزارش  جام نیوز، دیدار این دو تیم با اتفاقات و حواشی گونانگونی همراه بود که اصلی ترین آنها حول مسایل داوری بود.

استقلالی ها به شدت به قضاوت فغانی داور این بازی معترض و معتقدند که این داور در چند صحنه از جمله گل اول و دوم سپاهان به ضرر آنها سوت زده است.

همین اتفاقات باعث شد تا مسئولان فدراسیون از خداداد افشاریان ناظر این بازی خواستار یک گزارش شوند تا پی به صحت و سقم ادعاهای استقلالی ها ببرند.

 شنیده ایم افشاریان طی گزارشی محرمانه فدراسیون نشین ها را در جریان این اتفاقات قرار داده است و مثل اینکه فغانی خیلی سعی کرده تا به محتوای این گزارش پی ببرد اما موفق نشده است.

اما برای اینکه متوجه شویم ناظر بازی استقلال و سپاهان چه نظری در خصوص صحنه‌های بحث برانگیز بازی دارد با خداداد افشاریان تماس گرفتیم. ناظر بازی پس از این که اظهارنظر سایر کارشناسان داوری را پرسید ترجیح داد در مورد صحنه‌های این بازی حرفی نزند.

 افشاریان در این خصوص گفت: «اجازه بدهید من اظهارنظر نکنم و از شما عذرخواهی می‌کنم. من گزارش فوق محرمانه‌ای به دپارتمان داوری داده‌ام و تمام اتفاقات ریز و درشت بازی استقلال و سپاهان را در این گزارش قید کرده‌ام و دیگر طبق قانون نباید اظهارنظری در رسانه‌ها داشته باشم. گزارش محرمانه من بررسی می‌شود و اگر مسئولان دپارتمان داوری صلاح دانستند در مورد آن اظهارنظر می‌کنند.»

 وقتی از افشاریان پرسیدیم، عسگری قضاوت فغانی را تایید کرده و آیا این تایید در راستای گزارش شما بود، او گفت: «اصلا این طور نبود. گزارش من هنوز به دست عسگری نرسیده و او نظر شخصی خود را اعلام کرده است. البته من نه نظر او را رد می‌کنم و نه تایید اما همه‌چیز را در گزارش ذکر کرده‌ام که شاید گویای بسیاری از مسائل باشد.»
 
بر اساس آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال، اعتراض های سریالی استقلالی ها در کنار این گزارش فوق محرمانه افشاریان کار خود را کرده و علیرضا فغانی خیلی بی سر و صدا تا اطلاع ثانوی محروم شده است.
   اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو : گزارش فوق محرمانه ناظر بازی استقلال علیه داور؛ فغانی محروم شد