گزارش روزنامه قطری از تیم ملی امید ایران : روزنامه الرایه قطر گزارشی را درباره ...


روزنامه الرایه قطر گزارشی را درباره تیم ملی امید کشورمان نوشت و اظهار داشت که خاکپور دل به ستاره‌های خود بسته تا بعد از ۴۰ سال غیبت به المپیک راه یابد. خبرگزاری فارس: تیم‌‌ملی زیر 23 سال کشورمان در رقابت‌های راهیابی به المپیک ریو( قهرمانی آسیا) در گروه A با قطر، چین و سوریه همگروه است. شاگردان خاکپور که به عنوان تیم دوم از گروه سوم به این رقابت‌ها که در قطر برگزار می‌شود صعود کردند.

در این راستا روزنامه الرایه قطر گزارشی را از تیم‌ملی امید کشورمان ارائه داده است و به ناکامی ما در این رقابت‌ها اشاره کرده است.

این روزنامه قطری نوشت: تیم ملی ایران در این رقابت‌ها به عنوان تیم دوم از گروه سوم به این مرحله صعود کرد. این درحالی است که آخرین حضور ایران در رقابت‌های المپیک به سال 1976 برمی‌گردد یعنی تقریبا 40 سال از حضور در این رقابت‌‌ها ناکام بوده است. حال ایرانی‌ها با سعی و تلاش توانستند مجوز حضور در این رقابت‌‌ها را بگیرند تا خود را به المپیک ریو 2016 برساند.

این منبع ادامه داد: سرمربی ایران چشم به ستاره‌های خود بسته تا امید را به فوتبال ایران برگرداند از جمله این بازیکنان روزبه چشمی هافبک باشگاه استقلال، علی کریمی که یکی از بازیکنان خوش‌تکنیک در ایران است، امیر ارسلان مطهری گلزن قهار و مهدی ترابی خطرناکترین مهاجم در این رقابت‌ها بوده است.

تیم‌ملی ایران اولین بازی خود در این رقابت‌ها را سه‌شنبه(22 دی‌ماه) مقابل سوریه برگزار می کند.


ویدیو : گزارش روزنامه قطری از تیم ملی امید ایران