گزارش تصویری/ چاق و لاغر دوباره خاطره‌ساز می شوند : گزارش تصویری/ چاق و لاغر ...



گزارش تصویری/ چاق و لاغر دوباره خاطره‌ساز می شوند

"چاق و لاغر" از شخصیت‌های خاطره انگیز رسانه ملی در دهه 60 بودند كه با تولید سری جدید آن در سال 91 بار دیگر در اذهان كودكان دیروز و امروز ماندگار خواهند شد.‌

 

علی اصغر آزادان، تهیه كننده مجموعه "چاق و لاغر" در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: بعد از تولید و پخش سری اول مجموعه "چاق و لاغر" در دهه 60 و مورد استقبال قرار گرفتن آن از سوی مخاطب به فكر تولید فیلم سینمایی آن بودیم و بارها تا آستانه تولید آن پیش رفتیم اما طرح آن عملیاتی نشد.

 

وی افزود: در سال 85 طرح 26 قسمتی سری جدید "چاق و لاغر" را ارائه داده و موفق به دریافت مجوز تولید آن شدیم اما باز به دلیل تغییرات مدیریتی طرح تولید عملی نشد.

 

گزارش تصویری بازار یزد , امام صادق شهادت گزارش تصویری , گزارش تصویری روستا

 

این تهیه كننده ادامه داد: طرح تولید "چاق و لاغر" هم اكنون در گروه نوجوان شبكه دو تصویب شده و در این گروه تولید خواهد شد.

 

گزارش تصویری روحانی , گزارش تصویری بازی ذوب آهن 3 0 پیکان , این رنگها باعث لاغر شدن می شوند

 

آزادان با بیان اینكه سری جدید مجموعه "چاق و لاغر" با تغییراتی در متن در راستای جذابیت بیشتر برای نوجوانان به زودی با تكمیل فیلمنامه مقابل دوربین قرار خواهد گرفت،افزود: هم اكنون متن دو قصه از مجموعه چاق و لاغر از سوی گروه نوجوان شبكه دو مورد تائید قرار گرفته و از آنجا كه این مجموعه از لوكشین های خارجی بسیاری برخوردار است علاقه مندم فرصت را از دست ندهیم و كار ضبط این مجموعه را با وجود همین دو قصه در آب و هوای بهاری آغاز كنیم.

 

وی تصریح كرد: مخاطبان این مجموعه در دو طیف طبقه بندی خواهند شد دسته اول تماشاگرانی هستند كه جزء بینندگان جدید بوده و دسته دیگر مخاطبانی كه سری جدید این مجموعه نوعی فضای نوستالوژی برای آنها ایجاد می كند، به هر حال كاراكترها، شخصیتهای خلق شده، اتاق مشورت، قرقی و .. همه بروز خواهند شد و ماجراهای چاق و لاغر متناسب با مسائل روز روایت می شوند.

 

تهیه كننده مجموعه چاق و لاغر بیان كرد: در ساخت این سریال از متن به كاراكتر و از كاراكتر به قصه می‌رسیم و با تلفیقی از این دو مقوله ماجراهایی جذاب و دیدنی تر از سری گذشته چاق و لاغر را ارائه خواهیم داد حتی شاید با ازدواج یكی از دو كاراكتر چاق و لاغر مسیر داستان را به گونه ای متفاوت تغییر دهیم.

 

گزارش تصویری اتوبوس سلامت خبرگزاری برنا , گزارش تصویری با بادیگارد آنجلینا جولی آپارات , گزارش تصویری روز 5 بهمن 94 مجلس

 

آزادان با بیان اینكه این مجموعه سعی دارد با برخورداری از مضمون طنازانه شخصیتهای چاق و لاغر را دوباره احیا كند، افزود: با شخصتیهای اصلی این مجموعه احساس نزدیكی دارم زیرا نگارش قسمتی از سری قبل آن را برعهده داشتیم؛ بنابراین تمام تلاش خود را به كار خواهیم بست تا قصه مجموعه چاق و لاغر با شرایط كیفی بهتری تولید شود و كارگردانی موفق امیرحسین قهرایی در سری اول زمینه همكاری با وی را در سری جدید نیز رقم زده و امیدوارم مجموعه چاق و لاغر بتواند دوباره در بین مخاطبان ماندگار شود.

 

این تهیه كننده گفت: دو كارآگاه چاق و لاغر دو كاراكتر اصلی این مجموعه هستند و در كنار سایر شخصیتهای جدید كه همگی جذاب و ماندگار خواهند بود درگیر ماجراهای متفاوتی می شوند.

تهیه كننده مجموعه چاق و لاغر خاطرنشان كرد: كاراكترهای چاق و لاغر هنزو مشخص نشده اند و امیدواریم به زودی با تكمیل فیلمنامه و عوامل  تولید آن را در خرداد سال جاری آغاز كنیم همچنین به احتمال زیاد پخش این مجموعه نیز در پائیز 91 خواهد بود/باشگاه خبرنگاران


ساخت گزارش آگهی , خاطره اسدی , آیفون تصویری


ویدیو : گزارش تصویری/ چاق و لاغر دوباره خاطره‌ساز می شوند