گزارش تصویری جام ستاره‌های 98 : این مسابقات طی 8 شب برگزار خواهد شد. هر شب ...


این مسابقات طی 8 شب برگزار خواهد شد. هر شب دو مسابقه از 22 تا 24 و در مجموعه سبز ولنجک انجام می شود. آی اسپرت: پنجمین دوره رقابت های جام ستاره ها، از امروز در ولنجک آغاز شد. این مسابقات جالب، با ایده اول پژمان جمشیدی شکل گرفته و او در همه این سال ها مدیریت آن را بر عهده داشته است. تیم های شرکت کننده در این جام، ترکیبی از ستاره های سابق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس و هنرمندان حوزه های سینما، تلویزیون و موسیقی هستند. هشت تیم حاضر در این دوره جام، تیم های 98 فرانسه( با حضور خداداد، شاهرودی، کریم باقری)، موسیقی( با حضور رضا یزدانی، همایون شجریان، احسان خواجه امیری)، هنرمندان(با حضور وحید شمسایی، محسن طنابنده، پژمان بازغی)، پرسپولیس ( با حضور بهروز سلطانی، حمید استیلی، سهراب انتظاری)، استقلال( با حضور پرویز برومند، مجید نامجومطلق  علی موسوی)، پاراگ( عادل فردوسی پور، محسن عاشوری و کرمانی مقام) و تیم های رینوزیت و پاراگ هستند.

گزارش تصویری بازار یزد , امام صادق شهادت گزارش تصویری , گزارش تصویری روستا

این مسابقات طی 8 شب برگزار خواهد شد. هر شب دو مسابقه از 22 تا 24 و در مجموعه سبز ولنجک انجام می شود. در شب نخست این رقابت ها، تیم های 98 فرانسه و پاراگ در یک نبرد جذاب به تساوی 3-3 دست پیدا کردند و پدر خوب، استقلال را با نتیجه 5 بر یک از پیش رو برداشت. کریم باقری و مهدی هاشمی نسب(2 بار) زننده گل های تیم 98 بودند و محمدعلی عباسپور، پیام پورانکوه و حسین توکلی نیز برای تیم پاراگ گلزنی کردند.

در مسابقه دوم نیز حمید آیت ، امیرعباس غفوری اصل ، بابک غفوری و رضا ملاح زاده (2بار ) گلزنان تیم پدر خوب بودند و تنها گل تیم پیشکسوتان استقلال را حمید واعظ وارد دروازه تیم حریف کرد.

فردا شب ابتدا تیم هنرمندان با رینوزیت و سپس تیم موسیقی با پرسپولیس به مصاف یکدیگر می روند. تیم 98 فرانسه مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها به شمار می رود.

گزارش تصویری روحانی , گزارش تصویری بازی ذوب آهن 3 0 پیکان , گزارش تصویری اتوبوس سلامت خبرگزاری برنا
گزارش تصویری با بادیگارد آنجلینا جولی آپارات , گزارش تصویری روز 5 بهمن 94 مجلس , ساخت گزارش آگهی
ستاره , ستاره ها , آیفون تصویری

تست هوش تصویری , ستاره اسکندری , رسانه تصویری وی گذر

گزارش , هتل ستاره طلایی کیش , معمای تصویری

ستاره پسیانی , مجله تصویری , چت تصویری

آموزش تصویری هک تلگرام , گزارش یک جشن , تبدیل فایل تصویری به صوتی

گزارش سایت اسپم به گوگل , آسمان پر ستاره , آموزش تصویری روابط زناشویی

آموزش تصویری , ستاره قطبی , مجله اینترنتی ستاره

گزارش به پلیس فتا , معما تصویری , ستاره باکس

احادیث تصویری , جوک تصویری , حدیث تصویری

دره ستاره ها , روزنامه ستاره صبح , آموزش تصویری ساخت ربات تلگرام


ویدیو : گزارش تصویری جام ستاره‌های 98