گزارش اختصاصی برترین ها از «آی بریج» (2) : کنفرانس بین المللی آی بریج 2015 ...


کنفرانس بین المللی آی بریج 2015 که میزبان صدها کارآفرین جوان ایرانی در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد، امروز در برلین کار خود را آغاز کرد و تا روز شنبه (16 خرداد) در برلین آلمان ادامه خواهد یافت.          پادشا: دومین کنفرانس حمایت از استارت آپ های فعال عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران موسوم به  آی بریج که این بار به میزبانی برلین، پایتخت آلمان برگزار می شود، امروز با سخنرانی افتتاحیه کار خود را آغاز کرد.

به گزارش سرویس دیجیتال پادشا، کنفرانس سه روزه iBridge برلین 2015 که با هدف شناسایی و حمایت مادی و معنوی از فعالان کسب و کار ایرانی در فضای مجازی برگزار شده است، میزبان جمع کثیری از فعالان عرصه کارآفرینی دیجیتالی ایران می باشد که قصد دارند تا ایده ها و خدمات و محصولات خود در دنیای آی تی را به بزرگان اقتصادی و فناوری اروپا و آمریکا در فضایی مستقیم، معرفی کنند. بسیاری از رسانه های خبری جهان از جمله گاردین، فایننشیال تایمز و پرس تی وی ایران، کنفرانس برلین 2015 را بزرگ ترین گردهمایی فعالان فناوری اطلاعات ایران در خارج از کشور می دانند که فرصت مغتنمی برای آشنایی با ایده های خلاقانه جوانان کارآفرین ایرانی می باشد. نخستین دوره کنفرانس آی بریج، سال گذشته همین موقع در دانشگاه برکلی کالیفرنیا برگزار شد.

گزارش اختصاصی موج از مراسم جوایز amas 2016 , برترین ها , سرور اختصاصی

در روز افتتاحیه نشست، کامران الاهیان، دیو مک کوری ، دکتر حمید بگلری و دکتر امیر زرکش ، مدیرعامل شرکت Bluechip Systems سخنرانی کردند. مجری مراسم، داریوش زاهدی بود که به حضار که فعالان کسب و کار دیجیتالی و سرمایه گذاران و محققان و رسانه های خبری حاضردر مراسم بودند، خوش امد گویی گفت. پس از آن، کامران الهیان، از کارافرینان و سرمایه گذاران ایرانی – امریکایی و مدیرعامل Global Catalyst Partners  روی سن رفت و درباره کارآفرینان عرصه دیجیتالی و تکامل انسانی به سخنرانی پرداخت. بررسی و معرفی اکوسیستم استارت آپ، موضوع صحبت دومین سخنران همایش آقای دیو  مککلور Dave McClure که تا کنون بیش از 500 استارت آپ را مدیریت و سرکایه گذاری کرده است. بود. پس از یک استراحت نیم ساعته، دکتر حمید بگلری از  موسسه  TGG Group    به ایراد سخنرانی پرداخت. ایشان درباره رقابت برای برنده شدن در اقتصاد جهانی فردا م، طالبی را ارائه کرد. عنوان این بخش از نشست قبل از ظهر مراسم، ایران : بازار نوظهور است.

ساخت گزارش آگهی , برترین , گزارش

طبق زمان بندی از قبل اعلام شده مراسم، معرفی 5 استارت آپ ایرانی موفق توسط حامد ساجدی، حسام آرمان دهی، محسن ملایری ، فرشید هندی و مهدی کشاورز در مدت یک ساعت و سی دقیقه ارائه می شود. استفان چمبرز، مدیر اسبق مدرسه تجارت دانشکاه آکسفورد انگلستان، سخنرانان نشست عصر روز افتتاحیه می باشد که قرار است درباره تاثیر اجتماعی، محرکی برای پیشرفت جمعی سخنرانی کند. معرفی کیس های نواور اجتماعی، موضوعی است که توسط آن کاترین کولمن و صابری سایدام ارائه خواهد شد.

شمار زیادی از مدیران سایت ها و استارت آپ های تازه کار و فعالان کسب و کار اینترنتی کشور از جمله دیجی کالا، اواتک، هامیجو ، تخفیفان، آپارات و  مامان پز، در این همایش حضور دارند تا قابلیت ها و دستاوردهای خود را در عرصه کسب و کار مجازی در ایران به علاقمندان به تعامل اقتصادی با کشور عرضه کنند.

یکی از سخنران این نشست، مهندس حمید محمدی، مدیر دیجی کالا می باشد که با ارائه پاورپوینتی، به معرفی این کسب و کار خلاق و نوظهور ایران در فضای مجازی پرداخت. دی جی کالا، سمبل یک کارآفرینی موفق ایران در فضای اینترنت است که با همین نام نیز ارائه شد و از برترین برندهای تجارت الکترونیک ایران به شمار می رود.  این مسئول دیجی کالا در عکس خود اظهار داشت که سایت شرکت متبوعش، طبق رده بندی سایت آلکسا امازون، رتبه 6 را در میان سایت های ایرانی و رتبه 659 را در میان پرتال های وب دارد.
 
برترین خبر , فال روزانه برترین ها , سایت برترین ها
اطلاع رسانی این مراسم از طریق وب سایت اصلی و صفحات مختلف ان در شبکه های اجتماعی به صورت ساعتی ادامه دارد که با استقبال علاقمندان به کسب و کار اینترنتی رو به رو شده است. پاورپوینت دیگری که در روز نخست این کنفرانس ارائه شد، نگاهی داشت به فعالیت سایت کافه بازار، سایت عددadad.ir و پرتال اینترنتی دیوار divar.ir که سبک کاری و فعالیت کسب و کار آن ها در فضای مجازی و فرصت های پیش روی هر کدام معرفی گردید.

برترین پیشنهاد , گزارش یک جشن , گزارش سایت اسپم به گوگل

کافه بازار در واقع پرتالی برای معرفی و فروش نرم افزارهای قابل نصب بر روی گوشی های هوشمند است که بر روی نرم افزار اندروید کار می کند. پرتال تبلیغاتی عدد نیز فرصتی برای نمایش تبلیغات در برنامه ها و بازی های موبایل میلیون ها کاربر ایرانی می باشد که با استقبال گسترده ای بین علاقمندان به فعالیتهای موبایلی مواجه شده است.  طراح این برنامه در برلین 2015 حضئر دارد تا بتواند فرصت های سرمایه گذاری برایتوسعه این کسب و کار فراهم کند. سایت دیوار نیز فرصتی برای تبلیغات الکترونیکی بر اساس مناطق شهری است که امکان مشاهده سایت را بر روی آیفون و تبلت نیز فراهم کرده است.

امیدواریم در روز دوم و سوم این کنفرانس معتبر برای معرفی توانمندی های انقلاب نوظهور کارآفرینی دیجیتالی ایران، شاهد دستاوردهای ارزنده ای برای جوانان کارآفرین کشور در فضای مجازی باشیم. به اطلاع علاقمندان می رساند، پخش مستقیم این مراسم هر روز از طریق نشانی http://ibridges.org/live قابل دسترس می باشد. این همایش را میتوان ازطریق توییتر در نشانی https://twitter.com/ibridges_news دنبال کرد.

برترین فیلم های 2016 , ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان , گزارش به پلیس فتا


ویدیو : گزارش اختصاصی برترین ها از «آی بریج» (2)