گزارش «آی بی تایمز» از زیبایی‌های ایران : گزارش بازار جهانی سفر در سال 2015 ...


گزارش بازار جهانی سفر در سال 2015 حاکی از تبدیل شدن ایران به یکی از بزرگ ترین قطب های گردشگری جهان است. امروزه گردشگران ماجراجو از سراسر دنیا برای کشف زیبایی های نهفته ایران، ویرانه های باستانی، سواحل بکر و حتی پیست های اسکی محبوب به این کشور سفر می کنند. وب‌سایت عصر ایران: لغو تحریم ها علیه ایران در نتیجه توافق هسته ای با قدرت های جهانی، می تواند تاثیر مهمی بر رونق صنعت گردشگری به دنبال داشته باشد.

" آی بی تایمز" انگلیس، با انتشار گزارشی در این باره نوشته است: این کشور شگفت انگیز (ایران) در سال 2015 به لطف مناظر زیبا و آثار تاریخی بی نظیر خود از جمله تخت جمشید 2500 ساله در شیراز و معماری اسلامی اصفهان، توانسته در شمار برترین مقاصد گردشگری نشریات مهمی مانند فایننشال تایمز و گاردین قرار بگیرد.

گزارش بازار جهانی سفر در سال 2015 نیز حاکی از تبدیل شدن ایران به یکی از بزرگ ترین قطب های گردشگری جهان است. امروزه گردشگران ماجراجو از سراسر دنیا برای کشف زیبایی های نهفته ایران، ویرانه های باستانی، سواحل بکر و حتی پیست های اسکی محبوب به این کشور سفر می کنند.

شهر تاریخی اصفهان
(پایتخت پیشین ایران در فاصله سال های 1598 تا 1722 ) یکی از زیبا ترین شهر های دنیا به حساب می آید. این شهر در ایران نیز محبوب ترین مقصد گردشگری است. خیابان های مملو از رنگ سبز گیاهان، معماری معروف اسلامی شهر و کاشی کاری های منحصر به فرد همگی میدان نقش جهان را که در لیست یونسکو نیز آمده است، احاطه کرده اند، این میدان یکی از بزرگ ترین میادین در سراسر دنیا بوده و خانه آثار تاریخی ارزشمندی همچون مسجد شاه، مسجد لطف الله و عالی قاپو است.

گزارش نیویورک تایمز از ایران , ایران خودرو زیبایی



مسجد شیخ لطف الله، ساخته شده در اوایل 1600 میلادی، یکی از چهار بنای تاریخی بزرگ نقش جهان است. این مسجد با سنگ مرمر پوشیده شده است. کاشی های نفیس، تزئینات و خوشنویسی های داخلی بنا هر انسانی را مجذوب خود می کنند.

زیبایی های ایران , قضیه عمل زیبایی پیکسی فاکس در ایران



مسجد شاه یا مسجد امام، میراث جهانی یونسکو در میدان نقش جهان اصفهان، با کاشی های خیره کننده و خطاطی های ماندگار، یکی از شاهکار های معماری ایرانی به شمار می رود.

گزارش بازی ایران سوریه , زیبایی جنوب ایران



کاخ آراسته عالی قاپو در میدان نقش جهان، مقابل مسجد شیخ لطف الله واقع شده است.

هم معنی کلمه زیبایی در ایران باستان , زیبایی ‌های ایران



بازار اصفهان، خیابانی 2 کیلومتری است که قسمت قدیمی شهر را به بخش جدید آن ارتباط می دهد. این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین بازار های خاورمیانه محسوب می شود.

مد و زیبایی در ستاره ها ی ایران , آمار عمل جراحی زیبایی در ایران



پل الله وردی خان مشهور به سی و سه پل، با 33 دهانه و 295 متر طول روی زاینده رود قرار گرفته است.

عمل زیبایی یازیگر در ایران , ترفندهای زیبایی عصر ایران



کلیسای وانک به معنی کلیسای نجات دهنده مقدس، از کلیساهای تاریخی ارمنیان این شهر است که در زمان شاه عباس دوم ساخته شد.

امار جراحی زیبایی در ایران , بهترین گزارش سال روزنامه های ایران



در قرن هفدهم اصفهان میزبان حدود 3000 برج منحصر به فرد بود که خانه کبوتر ها شده بودند. امروزه تنها 300 مورد از این برج ها در شهر و اطراف آن باقی مانده است.

انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران , گزارش و امار چاقی در ایران



ابیانه یکی از قدیمی ترین روستا های ایران است. این روستا 2500 متر بالا تر از سطح دریا واقع شده و از توابع بخش مرکزی شهرستان نطنز در استان اصفهان است. خانه های ابیانه به صورت فشرده در دامنه کوهستان کرکس قرار گرفته اند و از خشت ساخته شده اند که حاوی مقدار زیادی اکسید آهن است. این ترکیب سبب شده است که ظاهری قرمز رنگ به خانه ها داده شود .

گزارش تکان دهنده از جراحی زیبایی , جراحی زیبایی بازیگر امریکایی در ایران



دیزین که در سال 1969 تاسیس شد هم اکنون محبوب ترین پیست اسکی ایران است. فصل اسکی در ایران از ماه "دسامبر" شروع شده و تا ماه "می" ادامه می یابد. که البته این مدت بیش از مدت فعالیت پیست های اسکی اروپایی است چرا که دیزین با ارتفاع 3600 متر، یکی از 40 پیست اسکی مرتفع در دنیا محسوب می شود.

آمار جراحی زیبایی بینی در ایران , ایران برای جراحی زیبایی بهترین در دنیاست



پیست اسکی دربندسر واقع در 60 کیلومتری به سمت شمال تهران، یکی از جدید ترین پیست های اسکی ایران است. این پیست تنوع بالایی از ورزش های زمستانی را مانند کوهنوردی علاوه بر اسکی ارائه می دهد.

مانکن برزیلی برای عمل زیبایی بینی به ایران آمد , جراحی زیبایی بازیگر آمریکایی در ایران



پرسپولیس پایتخت تشریفاتی امپراتوری هخامنشی، به فرمان داریوش اول در 518 قبل از میلاد ساخته شد. این بنا در 70 کیلومتری شمال شرق شیراز قرار گرفته است.

ماجرای سفر پیکسی فاکس به ایران برای عمل زیبایی , عمل زیبایی بازیگر زن فیلمهای مستهجن در ایران



گفته می شود قدمت آرامگاه کورش کبیر واقع در میراث جهانی پاسارگارد، به قرن چهارم پیش از میلاد باز می گردد.

عمل زیبایی بازیگر زن فیلمهیای مستهجن در ایران , ایران عمل‌های جراحی زیبایی



نارنجستان قوام که به باغ قوام نیز معروف است، باغی متعلق به قرن نوزدهم در شیراز است. این خانه با الهام از دوران ویکتوریا اروپا تزئین شده است.

زیبایی‌‏های شمال ایران , عمل زیبایی پیکسی فاکس در ایران



مسجد نصیرالملک در شیراز به دلیل رنگ کاشی های استفاده شده در دکوراسیون داخلی آن، به مسجد صورتی شهرت یافته است. زیبایی مسجد با انعکاس نور از شیشه های رنگی آن دوچندان می شود.

بازیگران زن ایران قبل و بعد از عمل زیبایی , گزارش خنده دار بازی ایران کره



اگرچه تهران از معماری بی نطیر اصفهان و تمدن پرسپولیس بی بهره مانده است، مجموعه گسترده رستوران ها، کافه ها، موزه ها و گالری های هنری رنگ و بوی خاصی با آن بخشیده اند. موقعیت این شهر در دامنه کوه های البرز، مسیر فوق العاده ای برای پیاده روی خواهد بود.

جراحی زیبایی در ایران , سومین مدل فیلم های آنچنانی بخاطرعمل زیبایی به ایران آمد



کاخ گلستان در تهران جز میراث جهانی یونسکو بوده و بخشی از مجموعه سلطنتی سابق است که شامل کاخ های دیگر، موزه ها و سالن های ترئین شده با سنگ مرمر و آینه های متعدد می شود.

به دام افتادن سومین مدل زن که برای جراحی زیبایی به ایران آمده بو , ایران خودرو



برج میلاد یا همان برج تهران، ششمین برج بلند دنیا است. با ارتفاعی 435 متری، طبقات بالا به رستوران گردان و عرشه ای برای مشاهده سراسر شهر اختصاص یافته اند.

ایران فیلم , عصر ایران



کوه دماوند بلندترین قله ایران و همچنین خاورمیانه است. این آتشفشان بالقوه فعال، در محدوده البرز در نزدیکی سواحل جنوبی دریای خزر و حدود 60 کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد.

ایران تجارت , نقشه ایران



میمند روستایی باستانی در استان کرمان است که قدمت آن به 12000 سال قبل باز می گردد. هنوز بیش از 600 نفر در 350 خانه سنگی این روستا زندگی می کنند.

ویزا ایران , ایران کنسرت



کندوان روستایی در آذربایجان شرقی شامل خانه های صخره ای داخل سنگ های آتشفشانی است. درست مانند منطقه کاپادوکیه در ترکیه. این خانه ها هنوز هم استفاده می شوند. در سرشماری سال 2006، جمعیت روستا حدود 600 نفر گزارش شد.

ایران جیب , پرچم ایران



یزد با جمعیتی یک میلیون نفری، خشک ترین شهر ایران است. معماری شهر منحصر به فرد بوده و از مقاصد زیارتی مهم برای زرتشتیان محسوب می شود.

ایران داک , زیبایی دندان



بنای امیر چخماق بزرگ ترین سازه ی ایران است. غروب ها، بنا با نور نارنجی رنگ مزین می شود و جلوه خاصی به شهر می بخشد.

سالن زیبایی در کرج , روزنامه ایران



شهرستان بم در استان کرمان یکی از ارزشمند ترین بقایای تاریخی را در خود جای داده است. قدرمت ارگ باستانی بم به 2000 سال پیش و امپراتوری اشکانی می رسد.

مرکز آمار ایران , ایران ایر



قم، با حدود یک میلیون نفر جمعیت در 125 کیلومتری جنوب غرب تهران قرار گرفته است. این شهر مکانی زیارتی و مقدس محسوب می شود.

ایران کیش , بانک ملی ایران



کوه های زاگرس توسط کرد های ایران مکانی مقدس به شمار می رود که در امتداد مرز غربی کشور قرار گرفته است. بلند ترین نقطه این رشته کوه، زرد کوه با ارتفاع 4548 متر است.

فونت ایران سنس , ایران سامانه



تالاب انزلی واقع در دریای خزر، در استان شمالی گیلان  مکانی بکر برای نظاره ی پرندگان است. اگر چه متاسفانه سال های زیادی است که با آلودگی دست و پنجه نرم می کند.

جشنواره وب ایران , ایران کلش



شهر بندرعباس در استان هرمزگان واقع در ساحل جنوبی ایران است. گردشگران بسیاری هر ساله از این شهر و جزایر اطراف آن مانند قشم و هرمز دیدن می کنند.

روزنامه های ایران , ایران



گفته می شود بازار تبریز یکی دیگر از میراث جهانی یونسکو، بزرگ ترین بازار سرپوشیده دنیا است. بخش های متعددی برای فروش جواهرات، فرش، محصولات چرمی و غیره در این بازار وجود دارد.

ایران مطلب , یتیم خانه ایران



و این هم قطار طلایی دانوب یک قطار لوکس که فاصله 7000 کیلومتری بوداپست تا ایران را از طریق بالکان طی دو هفته طی می کند.

ایران رادا , اخبار ایران


ویدیو : گزارش «آی بی تایمز» از زیبایی‌های ایران