گزارشی از کنسرت رضا صادقی در کرمان :       رضا صادقی برای اولین بار به مدت ...



 

 

کنسرت رضا صادقی , کنسرت رضا صادقی در سمنان , کنسرت رضا صادقی اراک

 

رضا صادقی برای اولین بار به مدت سه شب (۲۲، ۲۳ و ۲۴ تیرماه) مهمان مردم کرمان بود. این کنسرت که در ابتدا قرار بود در سالن «خانه شهر» برگزار شود بنا به دلایلی به سالن همایش دانشکده «های تکنولوژی ماهان» انتقال یافت.

رهبری این کنسرت نیز مثل اجراهای قبلی این خواننده بر عهده بهنام ابطحی بود و رضا صادقی به اجرای یازده قطعه با نام های «چقدرسخته»، «ممنونم»، «داشتم فراموشت میکردم»، «بغض ترانه»، «بی خداحافظ»، «بغض چشمات»، «مشکی رنگ عشقه»، «خداروچه دیدی»، «هیچ جا بندرنبود»، «وایستا دنیا» و «توبامنی» پرداخت.

● همخوانی با رضا صادقی

آغاز کنسرت با اجرای قطعه «چقدرسخته» بود و در اجرای قطعاتی همچون «ممنونم»، «بغض ترانه» و «تو با منی» رضا صادقی از هوادارانش خواست در خواندن قطعات با او همخوانی کنند.

نکته جالب توجه این بود که صادقی به هنگام همخوانی از حضار درخواست می کرد از انجام هرگونه حرکات موزون خودداری کنند، خصوصا در قطعه «تو با منی» که بارها بیت «نم نم بارون چشام گواه عشق پاکمه / همنفس قسمت من دوست دارم یه عالمه» را حاضرین در سالن با او همخوانی کردند.

● پرسپولیس؟ استقلال؟ مشکی؟

در ادامه ی اجرا رضا صادقی از طرفداران پرسپولیس و استقلال خواست که با تشویق خود نشان دهند کدام تیم طرفدار بیشتری دارد که حضار دست نزدند، صادقی دوباره رو به جمعیت کرد و از طرفداران رنگ مشکی خواست دست بزنند که با این حرف سالن به لرزه در آمد و سپس قطعه «بغض چشمات» و بعد از آن بدون هیچگونه وقفه ای قطعه «مشکی رنگ عشقه» اجرا شد که جمعیت حاضر به این قطعه علاقه خاصی نشان دادند.

● یادی از هنرمندان

خواننده محبوب مشکی پوشان در ادامه کنسرت از ناصر عبداللهی، بابک بیات و خسرو شکیبایی یاد کرد و با پاسخ به ابراز احساسات هواداران خود که بارها یکصدا فریاد میزدند «رضاجان دوستت داریم» گفت: «عاشقتونم! و از اینکه برای اولین بار در شهر کرمان که نزدیک به زادگاهم (بندرعباس) است به اجرای کنسرت می پردازم بسیار خوشحالم و از مسئولین برگزاری کنسرت نیز تشکر ویژه ای دارم.»

● معرفی اعضا و پایان کنسرت

قبل از به پایان رسیدن اجرا، رضا صادقی در حالی که مشغول صحبت بود و از کسانی که برای دیدن کنسرتش به سالن «های تکنولوژی ماهان» آمده بودند تشکر می کرد، تعدادی به اشتباه افتاده و فکر می کردند کنسرت به اتمام رسیده و قصد ترک سالن را داشتند که صادقی گفت: «یعنی واقعا خسته شدید؟» همه هواداران وی که از کنسرت راضی به نظر می رسیدند با خوشحالی سر جای خود نشستند و رضا صادقی با لبخند آرام خود شروع به معرفی اعضای ارکسترش کرد و سپس برای دومین بار قسمتی کوتاه از قطعه «وایستا دنیا» را اجرا کرد.

رضا صادقی این کنسرت را با تشکر از حسین خانی مدیر شرکت ایران گام به اتمام رسانید و با اجرای قطعات خاطره انگیزش باعث شد شب خوبی برای هواداران این خواننده رقم بخورد..../ گزارش : مجله بین المللی موسیقی ایرانیان

 

 

 


ویدیو : گزارشی از کنسرت رضا صادقی در کرمان