گرشاسبی: قرارداد برانکو تمدید خواهد شد : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ...


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما از عملکرد برانکو رضایت داریم و صددرصد قرارداد او تمدید خواهد شد. خبرگزاری فارس: حمیدرضا گرشاسبی در خصوص تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان اظهار داشت: ما از عملکرد برانکو رضایت داریم و هم‌اکنون بهتر از او وجود ندارد. صددرصد قرارداد او را تمدید خواهیم کرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در مورد عدم حضورش در جلسات هیات‌مدیره خاطرنشان کرد: یک جلسه به علت این برگزار نشد که افراد به حدنصاب لازم نرسیدند و با من تماس گرفتند و در جلسه حاضر نشدم. یک جلسه دیگر هم من خارج از تهران بودم و به ماموریت کاری رفته بودم اما امروز جلسه‌ای داریم که شرکت خواهم کرد و تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت سرخپوشان خاطرنشان کرد: تیم بازی‌های رضایت‌بخشی را انجام می‌دهد و هر کس که بازی را می‌بیند رضایت دارد اما نتیجه‌گیری لازم را نداشته‌ایم. تیم باید در ادامه مسابقات بهتر نتیجه بگیرد تا در بالای جدول قرار بگیرد. همه از این تیم انتظار دارند. با توجه به روند رو به جلویی که داریم آینده خوبی را برای تیم ترسیم می‌کنم و جایگاه بهتری را کسب خواهیم کرد.

گرشاسبی در مورد اسپانسر تیم و همچنین تقویت در نیم‌فصل یادآور شد: در خصوص اسپانسر مشکلی وجود ندارد و مسائل  دنبال می‌شود. در مورد تقویت تیم هم باید بگویم که کادر فنی در این مورد تصمیم خواهد گرفت و ما هم تا جایی که بتوانیم خواسته‌های آنان را برآورده می‌کنیم تا بتوانیم شادی هواداران را رقم بزنیم.

وی در مورد حضور گودرزی در تمرین سرخپوشان گفت: گودرزی با صحبتی که با خوردبین داشته ابراز رضایت کرده و اعلام کرده که بازی‌های تیم زیباست. امیدوارم که وضعیت هم کادر فنی و هم بازیکنان در ادامه بهتر شود چراکه حق پرسپولیس این است که شرایط بهتری داشته باشد.


ویدیو : گرشاسبی: قرارداد برانکو تمدید خواهد شد