گران قیمت ترین استادیوم دنیا +عکس : لس آنجلس گران قیمت ترین استادیوم دنیا را ...


لس آنجلس گران قیمت ترین استادیوم دنیا را خواهد ساخت. این مجموعه ورزشی هشتادهزار نفری در اینگلوود در فاصلع چند مایلی از مرکز شهر لس آنجلس ساخته خواهد شد. وبسایت تکرا: لس آنجلس گران قیمت ترین استادیوم دنیا را خواهد ساخت. این مجموعه ورزشی هشتادهزار نفری در اینگلوود در فاصلع چند مایلی از مرکز شهر لس آنجلس ساخته خواهد شد. هزینه برآورد شده برای این ورزشگاه حدود ۲.۶ بیلیون دلار (بیش از ۹ هزار میلیارد تومان) براورد شده است. تا قبل از این استادیوم نیوجرسی که هزینه ساختش یک بیلیون دلار کمتر از این مقدار بود، گرانترین محل برگزاری مسابقات محسوب می‌شد.

سازندگان این ورزشگاه می‌گویند که ظرفیت ورزشگاه جدید می‌تواند تا ۱۰۰۰۰۰ نفر برای رویداد های خاص، پاسخگو باشد. سازندگان این مجموعه سعی دارند تا این استادیوم را به مرکز اصلی برگزاری فعالیت های ورزشی، موسیقی و سرگرمی تبدیل کنند.

یکی از مالکان این مجموعه که نامش ذکر نشده در مصاحبه با لس آنجلس تایمز گفته که جاه طلبی وی در ساخت این ورزشگاه مانند ساخت یک دیزنی لند بین المللی دیگر است. که البته میزان توسعه ساخت و ساز در این پروژه  دو برابر دیزنی لند اصلی است. بیش از ۱.۵ میلیون فوت مربع از فضای فروشندگی، ۲۵۰۰ خانه، ۳۰۰ اتاق هتل و ۲۵ هکتار پارک.

انتظار می‌رود که این پروژه تا سال ۲۰۱۹ تکمیل گردد. این استادیوم چندمنظوره با مساحتی معادل ۳.۱ میلیون فوت مربع، بزرگترین استادیوم لیگ خواهد بود.

قراردادهای زیادی با شرکت های بزرگ معماری منعقد شده است و طراحان اعلام کرده اند  که یک سایبان شفاف ۱۹ هکتاری که تمام ورزشگاه و بخش‌هایی از اطراف آنرا پوشش خواهد داد، برای ورزشگاه خواهند ساخت. ورزشگاه هایی که هزینه ساختشان از یک بیلیون دلار تجاوز می‌کند در خارج از مرزهای امریکا، کمیاب هستند. این پروژه گران‌ترین نمونه استادیوم های چندمنظوره خواهد بود.

گران قیمت ترین ماشین دنیا , گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا , گران قیمت ترین لباس های دنیا

گران قیمت ترین موبایل دنیا , رکورد گران قیمت ترین ساعت مچی دنیا شکسته شد , گران قیمت ترین جواهرات دنیا

گران قیمت ترین خودروی دنیا در سال 2014 , گران قیمت ترین خودروی دنیا در سال 2016 , گران قیمت ترین گوشی دنیا

عکس گران قیمت ترین ماشین دنیا , ارزان قینت ترین و گران قیمت ترین لگو های دنیا , گران قیمت ترین خودروهای دنیا کدامند؟ تصاویر

گران قیمت ترین الماس دنیا , گران ترین گوشی دنیا , گران ترین ماشین دنیا

گران قیمت ترین خانه های جهان , تصاویر گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان , تصاویری از گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان


ویدیو : گران قیمت ترین استادیوم دنیا +عکس