گران ترین گوشی های تلفن همراه را ببینید : برخی از شرکت ها با استفاده از جواهرات ...


برخی از شرکت ها با استفاده از جواهرات و تزئیناتی که انجام می دهند گوشی های بدون امکاناتشان را با قیمت های بسیار بالایی به فروش می رساننند. در ادامه به برخی از این گوشی های گران قیمت اشاره می کنیم. باشگاه خبرنگاران جوان: برخی از شرکت ها با استفاده از جواهرات و تزئیناتی که انجام می دهند گوشی های بدون امکاناتشان را با قیمت های بسیار بالایی به فروش می رساننند. در ادامه به برخی از این گوشی های گران قیمت اشاره می کنیم.

مقاوم ترین گوشی های تلفن همراه , گران ترین گوشی دنیا , چگونه گوشی تلفن همراه را با رایانه شبکه کنیم

1-Diamond Crypto :

طراحی به نام "پیتر الیسون" این گوشی را طراحی کرده است و در در ساخت آن از بیش از 200 الماس استفاده شده. این گوشی تلفن بر خلاف دیگر گوشی ها که امکانات بسیار کمی دارند، امکانات نسبتا خوبی نیز دارند چرا که در این گوشی از تکنولوژی استفاده شده است که به آن ضد سرقت اطلاعات گته می شود.

عجیب ترین تلفن همراه , پیدا کردن مدل گوشی از روی شماره تلفن همراه , عکس گران ترین گوشی

2- Gresso Luxor Jackpot:

این گوشی با استفاده از بهترین مواد درست شده است. در این گوشی از یک ورقه 180 گرمی طلا استفاده شده است و همچنین برای تزئین آن  نیز از الماس های سیاه و همچنین چوب درخت 200 ساله آفریقایی استفاده شده است. اما بر خلاف این ظاهر شیک در باطن یک گوشی بسیار ساده و بدون امکانات است. این گوشی تنها یک دوربین دو مگاپیکسلی دارد.

سابقه گوشی تلفن همراه , واردات گوشی تلفن همراه , پرفروش ترین تلفن های همراه بازارایران عکس

3- Vertu Cobra:

شرکت "ورتو" یکی از آن شرکت هایی است که تعداد زیادی از این گوشی های گران قیمت را تولید می کند. یکی از این گوشی ها مدل کبری است. لازم به ذکر است که این مدلاز گوشی های شرکت "ورتو" از جمله زشت ترین گوشی های تلفن همراه انتخاب شده است و امکانات آن نیز بسیار پایین است. قیمت این گوشی در حدود 300 هزار دلار است. در ساخت این گوشی از طلا به همراه الماس است.

گران‌قیمت‌ترین گوشی های اندرویدی جهان , گران ترین گوشی , گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا

4- Vertu Diamond:

بار دیگر یکی دیگر از گوشی های شرکت ورتو با نام " الماس" از جلمه گرانترین های بازار به شمار می رود. در ساخت این گوشی از الماس هایی که بر روی یک سطح پلاتینیومی قرار دارند استفاده شده است. تنها مزیت این گوشی داشتن یک صفحه ضد خش است و قیمت آن نیز بین 250 تا 300 هزار دلار است.

گران ترین گوشی های اندرویدی , گران ترین گوشی های دنیا , الویت ها در خرید گوشی تلفن همراه

5- The Chairman:

این گوشی یک تفاوت اساسی با دیگر گوشی های گران قیمت دارد آن فناوری هایی است که در آن به کار رفته است. این گوشی دارای سیستم عامل اندروئید است و نکته بسیار مهمی که دارد سیتم شارژ شدن آن است. این گوشی از برق برای شارژ شدن استفاده نمی کند و تنها با استفاده از نیروی باد شارژ می شود. در کنار این دستگاه وسیله ای نیز قرار دارد که به چرخ ماشین وصل می شود و می تواند گوشی شما را شارژ کند.   


ویدیو : گران ترین گوشی های تلفن همراه را ببینید